Toon posts:

Outlook opent word bestanden in Imaging

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hellow,

Outlook opent alle bijlage in Imaging. als het word opgeslagen op de harde schijf gaat het wel goed. In outlook zelf kan niet gekozen worden "open met".

nog wat iedeetjes? Ga nu ff googlen kijken of ik daar nog wat op vind. Tot nu toe zonder resultaat :<

Carretje

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ga nu ff googlen kijken of ik daar nog wat op vind.
Normaal gesproken doe je dat voordat je hier een topic opent ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Mike Jarod op 17-10-2003 10:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
als je open met doet van de schijf af hoor je zoon optie te krijgen dat je het bestand standaar gebruikt. Alleen deze staat er ook niet.

(ik weet het maar ken gewoon geen fuck er over vinden. En het heeft haast :()

Verwijderd

Topicstarter
MEnsen help eens ff

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:51

Sherlock

No Shit

Hoe is het met je virusscanner?

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Verwijderd

Topicstarter
up to date, pc ook

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Eerst hit als ik ga [google=outlook attachment opens in imaging]
:/

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:51

Sherlock

No Shit

Die oplossing werkte toch niet?

(Oplossing was opslaan op schijf, en dan "openen met" kiezen)
Verwijderd schreef op 17 oktober 2003 @ 10:34:
als je open met doet van de schijf af hoor je zoon optie te krijgen dat je het bestand standaar gebruikt. Alleen deze staat er ook niet.
Daar maakte ik uit op dat dat dus niet werkte. Enige leestekens zouden de zin wellicht wat kunnen verduidelijken...

Zoiets dus:
Als je "open met" doet van de schijf af hoor je zo'n optie te krijgen dat je het bestand standaard met een bepaald programma opent. Alleen deze staat er ook niet bij.

[ Voor 75% gewijzigd door Sherlock op 17-10-2003 16:44 ]

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
De oplossing staat anders gewoon in BtM909's post hoor, dat bestand op je bureaublad neerzetten, rechtsklikken en 'openen met' kiezen, 'programma kiezen', juiste programma opzoeken en onderaan 'dit type bestand altijd met dit programma openen' zou moeten werken.
Een andere manier om dit in te stellen is, deze computer openen, extra > mapopties, en dan op het tabblad bestandstypen kijken.

En een beetje geduld zou je sieren, wat even 24 uur na de laatste posts met een 'schopreactie' als je probleem nog niet is opgelost ;)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

MEnsen help eens ff
offtopic:
Zo snel kicken is pertinent niet de bedoeling op GoT. Overigens is 'help ff' ook niet echt de bedoeling, we zijn geen helpdesk enkel mensen die het leuk vinden om mee te denken :Y)
En dan spreek ik trouwens met name voor mezelf :+

Maar als je dubbelklikt vanuit de verkenner opent dus wel bijv. Word in het geval van een .doc en vanuit OL dus niet? Dat is nl. niet duidelijk uit je post. Anders verkenner -> folder options -> filetypes maar dat is natuurlijk basiskennis dus dat wist je al. Openen met vanuit de verkener krijg je door shift in te houden, maar ook dat was neem ik aan al bekend en stond idd hierboven al genoemd.

Over welk OS en welke OL versie hebben we het eigenlijk :?

Google groups geeft trouwens ook precies je vraag: klik. Maar aangezien die thread 2200 posts heeft ga ik niet de juiste oplossing opzoeken :D

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Oke nog een keer.... "ALLE" bijlages in outlook (office 2000) worden geopent in Imaging. Als hij word op geslagen op de harde schijf opent hij het wel goed. (in words dus)

"Open met" en dan als standaard programma gebruiken staat er niet tussen. En in map opties staat alles goed.

Dus................... zal het aan iets in outlook liggen, maar wat?!
En googels helpt hier mij niet echt bij.... ben wel blond maar niet achtelijk.
helpdesk? het is gewoon een vraag. Als ik een oplossing wil installeer ik wel op nieuw. Dat werkt perfect. Maar wil wel eens weten waar het aan ken liggen. En meesta van de mensen hier hebben meer verstand er van dan ik.

(sorry voor fouten en missende lees tekkens)

• Elephtera
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 14:22
ik heb zelf niet echt een idee, maar is het niet iets om het te vragen op je school? je doet een ict opleiding is te lezen op je profiel.

verder nog ideeen: in de opties zoeken naar een optie voor het instellen van de te gebruiken programmas bij bijlages.
andere optie: office cd erin proppen en dan repair. dan zullen oa de register keys goed worden gezet, terug naar standaard en dan zal hij gewoon weer word gebruiken ipv imaging

[ Voor 3% gewijzigd door Elephtera op 18-10-2003 15:04 ]

“An elephant is a mouse with an operating system”

Verwijderd

Topicstarter
Uh, ja ik volg een ict opleiding maar loop nu stage en ga pas over een paar maanden weer naar school. Anders had ik het indd wel gevraagt.

In de opties is niks te vinden over de instellingen van programma's. Indd zal de oplossing wezen om er een cd in te doen. Alleen de gebruiker is extern en heeft dus geen cd. Das wel jammers. Maar goed dat lost nog niet mijn vraag op wat nu de presiese rede zou zijn van dit probleem. ( de gebruiker komt over een poosje met zijn pc naar bedrijf en krijgt een nieuwe image. dan zal het probleem ook wel op zijn gelost.)
Pagina: 1