Toon posts:

Small business server 2003

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na veel lezen en zoveel mogelijk testen denk ik dat Microsoft Small Business Server de beste oplossing is voor het bedrijf waar ik werk.
Nu blijkt dat er net een nieuwe versie (2003) van dit pakket is verschenen, maar mijn vraag is of iemand weet per wanneer deze ook werkelijk te koop is.
Zijn er verder nog mensen die ervaring hebben met SBS2000 en wat is er waar van de verhalen dat exchange veel onderhoud vergt?

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:35

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Is nog een hoop verwarring omtrent deze software.

OEM (dus voor levering bij nieuwe systemen) zijn er een aantal prijzen bekend (van de engelse versies dan)
Retail idem, maar niet alle artikelcodes zijn juist omschreven.
Open Licence nog niets van bekend, maar dat zou zo rond 21 oktober bekend moeten zijn.

Zo rond de 21e zou alles ook enigzins leverbaar moeten worden, maar dat geldt dan uiteraard de eerste tijd alleen voor de engelse versies. Nederlandstalige editie, geen idee.

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Ik heb SBS2003 al ik weet alleen niet of hij al in de winkel ligt, dit is via een MSDN account gegaan :)

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Als het goed is zouden wij hem maandag via een retail kanaal binnen moeten krijgen, dus als het goed is moet ie vanaf maandag werkelijk te koop zijn.

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:35

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Verwijderd schreef op 17 oktober 2003 @ 11:09:
Als het goed is zouden wij hem maandag via een retail kanaal binnen moeten krijgen, dus als het goed is moet ie vanaf maandag werkelijk te koop zijn.
Lijkt me heel sterk, sommige kanalen die ik heb schatten op z'n vroegst 31-10 voor de Standard UK, maar ik twijfel daaraan. De betrouwbare bronnen geven simpelweg nog geen datum af. Voor OEM wordt gedacht aan de 21e, maar is ook nog niet zeker....

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:41

Predator

Suffers from split brain

Bel even naar je huisleverancier voor de datum van vroegste levering.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.