Als amateur fotograaf met gebrek aan inspiratie en scanner, vraag ik mij af of hier mensen zijn die echt samen een dag op pad gaan met in hun achterhoofd een bepaald onderwerp, waar ze dan naar op zoek gaan.
T lijkt mij namelijk best leuk om een keer met iemand bij mij uit de buurt, die ook een analoge spiegelreflex heeft, op pad te gaan om ergens foto's te maken. T winterseizoen komt er weer aan, en op de een of andere manier wordt ik dan aangetrokken door het landschap, maar wel het liefst in zwart-wit.
Dus, zijn er hier mensen die dat wel eens doen, en kies je dan van te voren een onderwerp, of ga je gewoon mooie momenten vast leggen op de gevoelige plaat ?
Zelf heb ik 2 camera's:
Canon AE-1 nonauto
-- 50 mm F 1.8
-- 100-200 Sigma F4.5
-- Flitser
-- Losse lichtmeter
Pentax
(mijn eerste spiegelreflex)
-- 50 mm
-- 100 mm
Ik heb zelf geen foto's om hier te laten zien, heb nl geen scanner.
mocht er hier iemand uit enschede met een analoog rondzwerven, en die denkt, ja lijkt me leuk, contact me maar
T lijkt mij namelijk best leuk om een keer met iemand bij mij uit de buurt, die ook een analoge spiegelreflex heeft, op pad te gaan om ergens foto's te maken. T winterseizoen komt er weer aan, en op de een of andere manier wordt ik dan aangetrokken door het landschap, maar wel het liefst in zwart-wit.
Dus, zijn er hier mensen die dat wel eens doen, en kies je dan van te voren een onderwerp, of ga je gewoon mooie momenten vast leggen op de gevoelige plaat ?
Zelf heb ik 2 camera's:
Canon AE-1 nonauto
-- 50 mm F 1.8
-- 100-200 Sigma F4.5
-- Flitser
-- Losse lichtmeter
Pentax
(mijn eerste spiegelreflex)
-- 50 mm
-- 100 mm
Ik heb zelf geen foto's om hier te laten zien, heb nl geen scanner.
mocht er hier iemand uit enschede met een analoog rondzwerven, en die denkt, ja lijkt me leuk, contact me maar