Even vooraf: ik ben nog maar een beginner met (digitaal) fotograferen, dus mijn foto's zien er niet zo geweldig uit als die van vele anderen hier
, maar tips kan ik altijd gebruiken natuurlijk
.
Met photoshop ben ik ook niet zo een held, dus de foto's zijn onbewerkt, alleen geresized
Alle foto's zijn genomen met een HP 735C, bij elke foto zal ik een klein stukje zetten van wat ik er zelf van vind.
Een stuk van het forum romanum in rome, vind ikzelf wel aardig gelukt

Het colloseum in rome, ik vind het zelf wel leuk dat je kan zien hoe enorm groot het is doordat je ziet dat de mensen net zo hoog zijn als een klein stukje muur

Het middenstuk van het sint-pietrplein in vaticaanstad, jammer dat er een stukje van een vrouw opstaat

De tiber in rome, vind ik zelf wel leuk geworden

Een opgegraven lichaam in pompeii, er zit een weerspiegeling in het glas omdat ik niet zo goed weet hoe je door glas moet fotograferen

Het centrum van napels, ik vind het jammer dat de achtergrond wat wazig is, maar het was die dag ook wel vrij mistig

Een kasteeltje in napels

Een overzichtje van florence, een beetje onscherp

Een paleis-tuin in lucca, vind ik zelf heel goed gelukt

Olympische skibaan in innsbruck, vanaf de skibaan zelf

Landschap in innsbruck

De ingang van swarovski diamanten expositie/show, ik vind em zelf wel ok

De reichstag in berlijn, met de glazen koepel er bovenop, ik denk dat ik 'm beter van de andere kant had kunnen nemen

Stukje van potsdamer platz (de 3 hoogste gebouwen op dat plein), jammer
dat er teveel dingen opstaan (fietser, lantaarnpaal etc.)

Het centrale gedeelte van berlijn, jammer dat de tv-toren erg wel erg wazig opstaat (links)
Met photoshop ben ik ook niet zo een held, dus de foto's zijn onbewerkt, alleen geresized
Alle foto's zijn genomen met een HP 735C, bij elke foto zal ik een klein stukje zetten van wat ik er zelf van vind.
Een stuk van het forum romanum in rome, vind ikzelf wel aardig gelukt

Het colloseum in rome, ik vind het zelf wel leuk dat je kan zien hoe enorm groot het is doordat je ziet dat de mensen net zo hoog zijn als een klein stukje muur

Het middenstuk van het sint-pietrplein in vaticaanstad, jammer dat er een stukje van een vrouw opstaat

De tiber in rome, vind ik zelf wel leuk geworden

Een opgegraven lichaam in pompeii, er zit een weerspiegeling in het glas omdat ik niet zo goed weet hoe je door glas moet fotograferen

Het centrum van napels, ik vind het jammer dat de achtergrond wat wazig is, maar het was die dag ook wel vrij mistig

Een kasteeltje in napels

Een overzichtje van florence, een beetje onscherp

Een paleis-tuin in lucca, vind ik zelf heel goed gelukt

Olympische skibaan in innsbruck, vanaf de skibaan zelf

Landschap in innsbruck

De ingang van swarovski diamanten expositie/show, ik vind em zelf wel ok

De reichstag in berlijn, met de glazen koepel er bovenop, ik denk dat ik 'm beter van de andere kant had kunnen nemen

Stukje van potsdamer platz (de 3 hoogste gebouwen op dat plein), jammer
dat er teveel dingen opstaan (fietser, lantaarnpaal etc.)

Het centrale gedeelte van berlijn, jammer dat de tv-toren erg wel erg wazig opstaat (links)