Toon posts:

jvc XV-NA77

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
IK wil een nieuwe dvd speler van jvc en twijvel tussen de xv-na77 en de xv-n55 welke kan ik beter nemen en wat zijn de verschillen?

• Big Will
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-01 08:24
Sorry hoor, maar hier kan je makkelijk achter komen door de site van JVC te bezoeken. Daar kan je ze heel makkelijk met elkaar vergelijken. Binnen een paar seconden gevonden: http://www.jvc.nl/product-list.php?id=15

Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|

Verwijderd

Topicstarter
ja daar had ik al lang gekeken maar ik zou graag wat meer willen weten vooral over de xv-na77 want hier staat zo ongeveer nergens wat van op het internet

Verwijderd

Topicstarter
ik zag dat de xv-na77 deze chip had 12-bits/108 MHz video D/A converter
en de nx-n55 deze 10-bits/54 MHz video D/A converter
is dit een groot verschil wat is dit eigenlijk voor chip?

• Big Will
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-01 08:24
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij geeft die 12 bits chip (theoretisch) een gedetailleerder beeld dan die 10 bits. Of het verschil duidelijk te zien is, dat kan ik je niet zeggen. Is het niet mogelijk, dat je ze in een winkel met elkaar kan vergelijken? Dat lijkt me het makkelijkst. Zo zie je gelijk of de na77 qua beeld beter is dan de n55.

edit: Ik zie net dat de na77 ook dvd-audio af kan spelen. Als je deze feature niet gaat gebruiken, dan zou ik gewoon de n55 kopen. Scheelt je namelijk € 110. (NA77: €299 en N55: €189).
Wil je perse een JVC dvd-speler of mag het ook een ander merk zijn? Want anders zou je ook eens kunnen kijken naar de Toshiba sd330 (€169 bij Mediamarkt) of de Pioneer DV360 (€ 129).

[ Voor 35% gewijzigd door Big Will op 17-10-2003 02:01 ]

Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een jvc tv dus dacht ik neem ook jvc dvd speler maar wil ook best een andere nemen als de kwaliteit daar beter van is heb trouwens bij de mediamarkt een pioneer zien staan met 40 dvd er bij voor 169euro was een vaag type iets in de 2000 ofzo niks op internet van gezien ook niet op pioneer.nl

Verwijderd

video D/A converter:
- 12-bits / 108 MHz
- 10-bits / 54 MHz
Kortom 2x hogere samplingrate en hogere beelddiepte oftewel beter beeld.
Vergelijk ze maar eens in de winkel op een kwaliteits TV.

Overigens kun je ook spelers vergelijken op http://www.dvdrhelp.com/dvdplayers met je eigen voorkeuren, zodat je makkelijk bepaalde modellen kunt uitsluiten. voorbeeld. Een Nederlandstalige consumenten site vindt je hier: http://www.kieskeurig.nl/

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 10:53 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zie post van euss hierboven voor info dat je met zelfs minimale zoekwerk zelf had kunnen vinden. Bovendien is dit Audio Video (AV) materie, niet Overige Hardware.

Misschien is het een idee om de GoT Huisregels maar eens te herlezen ;)

/zelfwerkzaamheid/verkeerde subforum - dicht

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.