Toon posts:

[Linksys] WAP11 & WMP11 valt steeds weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Wireless Access Point van Linksys type WAP11 2.6 en een PCI card WMP11 2.7 gekocht. Allemaal erg leuk, maar ik heb verbinding voor ongeveer minder dan een minuut. Dan moet je namelijk weer naar dat venstertje klikken op connect en dan kan je weer een minuut. Windows XP meld mij dat er geen draadloze verbindingen zijn, en dat ik er een moet kiezen. Maar ik kan niets kiezen, ja dat gaat wel, maar dat werkt dus niet. Dat IEEX of ziets staat uit, dus daar ligt het niet aan.

Ik heb een Vigor Draytek 2200E, dan Wireless Access Point, en dan PCI Card.

Als ik op connect klik, krijgt ie een IP 192.168.1.11 en dat werkt, en dan ineens plop weg is ie... Ik heb het idee dat het programma en Windows niet met elkaar samen werken...

Kent iemand het probleem? Of weet iemand een oplossing?

(ik heb andere topics bekeken, alleen waren dat ander rev.)

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:04

reiker

dan jij!

Ik herken het probleem min of meer! Ik heb ook een Linksys WAP11 en een Vigor 2200e, maar ik probeer te connecten met mn centrino notebook. Nu blijft bij mij de verbinding langer dan een minuut goed, soms wel drie kwartier, maar als de verbinding wegvalt zit er niks anders op dan de WAP11 te resetten (stekker eruit - erin). En dan werkt ie braaf weer.

Ik vermoed dat ik het misschien kan oplossen door een nieuwere firmware te flashen, misschien is dat ook iets voor jou?

Zo gezegd, zo gedaan.