Aan de hand van een post bij GOT had ik wat info verkregen waar ik mee bezig ben gegaan.
Ik probeer een simpele webmail site te maken.
Ik kan nu alle headers uit een mailbox halen en deze weergeven als een link. Nu is het de bedoeling dat als er geklikt word op de link dat de body van de mail wordt weergegeven.
Hier probeer ik het ww en de name door te sturen naar de volgende pagina waar ik weer een imap stream moet openen naar de mailbox om de body op te halen. Om te testen of de vars doorkomen probeer ik ze in de pagina waar de body moet komen ze te echo-en.
Hoe kan ik deze vars nu doorgestuurd krijegen, of misschien wel beter de komplete var $open_mail???
Ik probeer een simpele webmail site te maken.
Ik kan nu alle headers uit een mailbox halen en deze weergeven als een link. Nu is het de bedoeling dat als er geklikt word op de link dat de body van de mail wordt weergegeven.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| $data->name = $_POST['name']; $data->pw = $_POST['pw']; if($_POST["go"]){ $open_mail=imap_open("{mail.home.nl:110/pop3}INBOX", $data->name, $data->pw); if ($open_mail){echo "Connected to mailbox <b>" . $_POST["name"] ."@home.nl</b><br>";} else {echo "Connection failed <br>";} $getmsg=imap_num_msg($open_mail); echo "<b>You have " . $getmsg . " messages</b><br>"; $headers=imap_headers($open_mail); $i=$getmsg-1; while ($i>=0){ echo "<li><a target=_blank href=body.php>".$headers[$i]."</a></li><br>"; $i--;} } $_SESSION['passtru']=$data; |
Hier probeer ik het ww en de name door te sturen naar de volgende pagina waar ik weer een imap stream moet openen naar de mailbox om de body op te halen. Om te testen of de vars doorkomen probeer ik ze in de pagina waar de body moet komen ze te echo-en.
PHP:
Dit werkt helaas niet...1
2
3
| session_start(); echo $data->name; echo $data->pw; |
Hoe kan ik deze vars nu doorgestuurd krijegen, of misschien wel beter de komplete var $open_mail???
[ Voor 26% gewijzigd door curry684 op 16-10-2003 23:59 ]