• bgrr
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een GPS muis voor mijn Dell axim5

Volgende muizen heb ik gevonden die volgens site leverancier moeten werken op mijn ppc.

- Leadtek GPS 9531 Smart Antenna, prijs € 159,00
- PGK, type GM307, 12 kanaals ontvanger, prijs € 79,00

Waarom zijn de prijsverschillen zo groot van deze 2 muizen? Is die leadtek stuk beter ofzo ?

Heeft iemand ervaring met die PGK muis ?

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 15:52

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

hebben we het hier over voor in de auto???

Zoja welk soort hebben we het dan over, Bluetooth (lijkt me niet qua prijs), CF GPS, SD GPS of via een kabeltje

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:04
ik ben ook opzoek naar beruikers ervaring van deze GPS-muizen voor in de auto
en ik heb er al wel een hoop info op gevonden bij www.pocketpc-club.nl

maar wat ik mijn nu af vraag
of dit allemaal een beetje snel werkt of niet ? want ik wil er namelijk zelf ook 1-tje gaan halen.
Maar sommige mensen raden het mijn af (maar die hebben zelf een videodayton systeem) die zeggen dat het allemaal veel te traag en on nauwkeurig is.

Teteringen

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:01
Arie26 schreef op 20 October 2003 @ 11:32:
ik ben ook opzoek naar beruikers ervaring van deze GPS-muizen voor in de auto
en ik heb er al wel een hoop info op gevonden bij www.pocketpc-club.nl

maar wat ik mijn nu af vraag
of dit allemaal een beetje snel werkt of niet ? want ik wil er namelijk zelf ook 1-tje gaan halen.
Maar sommige mensen raden het mijn af (maar die hebben zelf een videodayton systeem) die zeggen dat het allemaal veel te traag en on nauwkeurig is.
Traag is dikke onzin, want hij rekend sneller dan een dvd-navigatie. En VDO-Dayton is vaak alleen een pijtje zonder kaart, nogal logisch dat dat sneller is. On-nauwkeurig is ook relatief; hoe beter de GPS-muis hoe nauwkeuriger, hoe meer bereik hoe nauwkeuriger; alle GPS-muizen zijn nauwkeurig zat voor een wegennet van de auto (3-10 meter nauwkeurig d8 ik). Als je in het bos wil wandelen zijn ze waarschijnlijk dus minder geschikt voor.

• Anakin239
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-02 14:02
Ik heb sinds kort een Haicom 203 muis op Ebay gekocht (inclusief kabel, adapter en houder 90 euri) en het werkt perfect. Samen met tomtom wijst hij me overal naar toe. Zelfs in centrum utrecht 5 satelieten ontvangst, alleen onder de bruggen niet maar hij pikt het heel snel weer op.

Zorg alleen dat je de laatste versie van de GPS software van TomTom hebt.