Hoi,
Wij hebben problemen met pcanywhere 10.5 dat connect naar een Windows XP host. Probleem: de verbinding loopt stuk indien we een dos programma op de XP machine opstarten.
Dit probleem doet zich niet voor indien we verbinden met een Win98 machine, dan loopt het perfect.
Ik heb al lopen zoeken naar het probleem en symantec geeft zelf weinig reactie.
Dus ondertussen ben ik opzoek naar een nieuw programma voor onze XP clienten waarmee we remote willen werken.
welke andere programma's komen hiervoor in aanmerking?
opmerkingen:
- het belangrijkste is dat er via de telefoon een rechtstreekse verbinding gemaakt kan worden, zonder eerst naar een ISP in te bellen.
- remote desktop valt af, de meeste klanten hebben XP Home
- VNC e.d. werken allemaal op IP basis en kan ik dus niet rechtstreeks inbellen.
Zelf kan ik alleen pcanywhere vinden dat een rechtstreekse connectie kan maken.
Zijn er andere mogelijkheden?
Wij hebben problemen met pcanywhere 10.5 dat connect naar een Windows XP host. Probleem: de verbinding loopt stuk indien we een dos programma op de XP machine opstarten.
Dit probleem doet zich niet voor indien we verbinden met een Win98 machine, dan loopt het perfect.
Ik heb al lopen zoeken naar het probleem en symantec geeft zelf weinig reactie.
Dus ondertussen ben ik opzoek naar een nieuw programma voor onze XP clienten waarmee we remote willen werken.
welke andere programma's komen hiervoor in aanmerking?
opmerkingen:
- het belangrijkste is dat er via de telefoon een rechtstreekse verbinding gemaakt kan worden, zonder eerst naar een ISP in te bellen.
- remote desktop valt af, de meeste klanten hebben XP Home
- VNC e.d. werken allemaal op IP basis en kan ik dus niet rechtstreeks inbellen.
Zelf kan ik alleen pcanywhere vinden dat een rechtstreekse connectie kan maken.
Zijn er andere mogelijkheden?