Toon posts:

Problemen met TV tuner en radio tuner

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb in mijn MSI Mega PC een ATI Radeon All-In-Wonder geplaatst. De MegaPC beschikt standaard over een radio tuner en de all-in-wonder zit een tv tuner op. Als ik nou ATI MultiMedia Center opstart om TV te kijken en op te nemen, krijg ik het geluid binnen van de radio tuner en wel het beeld van de tvtuner.

Weet iemand of hier iets in te stellen is of aan te passen of zo? Eerder stelde MultimediaCenter de vraag waar hij het geluid vandaan moest halen, maar dat kan ik nu ook nergens meer vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 16:36 ]

• Joch_um_all
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06-2025
Dat kun je idd alleen instellen als je de installatie-wizzard opnieuw draait. (helaas moet je dan al je tv-channels weer opnieuw een naam geven en op volgorde zetten). Die installatie-wizzard kun je starten vanuit het setup-menu. (rechtsklicken als het tv-programma van MMC openstaat).

Er is trouwens ook een gloednieuwe versie van MMC beschikbaar op www.ati.com.
Als je die installeert krijg je die vraag over die audio ook.

succes.

Verwijderd

Topicstarter
Damn!

Wat blijkt nou, je moet de tvtuner aansluiten op de linein of microfoon om het geluid ook binnen te krijgen. Had ik niet gedaan en daardoor zocht hij de enige andere bron van geluid op die hij vinden kon, de Radio tuner. Toch bedankt J!