Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Feature request

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
In geval van een slotje en een move toch nog de mogelijkheid om je eigen post te kunnen editten na de move. Verder geen rechten, behalve die om je eigen post te kunnen editten en dit alleen als mod zijnde. :)

Op die manier kun je eventuele typo's na een move toch nog verbeteren. :)

Voorbeeldje: geen stuff generalis

Deze heb ik op slot gedaan en gemoved vanuit FA, had ik nu een typo gehad dan had ik deze niet meer kunnen verwijderen doordat ik geen mogelijkheid heb tot het editten van mijn post als ie in LA eenmaal op slot staat. Alleen het editten van mijn eigen post zou in zo'n geval al uitkomst bieden. :)

edit:
Xcuses voor de titel, zit me nu net te realiseren dat ik vergeten ben om er een wat meer zeggende titel van te maken |:(

[ Voor 10% gewijzigd door Renegade op 16-10-2003 22:10 ]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:07
Even een vraagje van buitenaf: komt het door die move dat je niet meer kan editen? Of gewoon omdat je geen modrechten hebt in LA?
Als het het laatste is dan zou het misschien voor alle modjes handig zijn om hun posts gewoon overal te kunnen editen, maakt niet uit waar die gepost is, modjes weten hoe ze de editknop moeten gebruiken dus zullen ze er geen/niet snel misbruik van maken :)

Als het het eerste is, dan zou het een bug zijn, dus eigenlijk beantwoord ik die vraag zelf al 8)7

(Waarom heb je dan eigenlijk geen modrechten in LA? Je zit wel in het Bemiddelings Team en bijvoorbeeld TgF ook en die staat op de frontpage zelfs als moderator van LA)

The devil is in the details.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

MaRc0 schreef op 16 oktober 2003 @ 23:42:
Even een vraagje van buitenaf: komt het door die move dat je niet meer kan editen? Of gewoon omdat je geen modrechten hebt in LA?
Als je ergens geen modrechten hebt kan je een gesloten topic niet editen. Oftewel het gaat erom dat Renegade niet in LA kan modden.

LA wordt trouwens gemodereerd door het Doktersteam, met evt. ondersteuning van de Admins. Het bemiddelteam heeft in principe geen modfunctie nodig, alleen TgF heeft als 'directe baas' van het Doktersteam ook LA-rechten.

[ Voor 24% gewijzigd door curry684 op 16-10-2003 23:55 ]

Professionele website nodig?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik denk dat het dusdanig sporadisch voorkomt dat je in zo'n geval beter even een modje die er wel kan modden kan aanschieten?

Dit topic is gesloten.