In geval van een slotje en een move toch nog de mogelijkheid om je eigen post te kunnen editten na de move. Verder geen rechten, behalve die om je eigen post te kunnen editten en dit alleen als mod zijnde. 
Op die manier kun je eventuele typo's na een move toch nog verbeteren.
Voorbeeldje: geen stuff generalis
Deze heb ik op slot gedaan en gemoved vanuit FA, had ik nu een typo gehad dan had ik deze niet meer kunnen verwijderen doordat ik geen mogelijkheid heb tot het editten van mijn post als ie in LA eenmaal op slot staat. Alleen het editten van mijn eigen post zou in zo'n geval al uitkomst bieden.
Op die manier kun je eventuele typo's na een move toch nog verbeteren.
Voorbeeldje: geen stuff generalis
Deze heb ik op slot gedaan en gemoved vanuit FA, had ik nu een typo gehad dan had ik deze niet meer kunnen verwijderen doordat ik geen mogelijkheid heb tot het editten van mijn post als ie in LA eenmaal op slot staat. Alleen het editten van mijn eigen post zou in zo'n geval al uitkomst bieden.
edit:
Xcuses voor de titel, zit me nu net te realiseren dat ik vergeten ben om er een wat meer zeggende titel van te maken
Xcuses voor de titel, zit me nu net te realiseren dat ik vergeten ben om er een wat meer zeggende titel van te maken
[ Voor 10% gewijzigd door Renegade op 16-10-2003 22:10 ]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter