Ik heb een probleem, ik kijk wel eens naar de 3d mark topics die hier en daar op springen. En daar zie ik dat iedereen zijn processor aardig kan overclocken. Ik heb zelf een amd xp 2400+ die standaard op 2000 mhz staat. Maar op de forums zie ik mensen die makkelijk hun proccesor naar 2300 mhz kunnen overclocken. En ik haal net 2050 mhz. Als ik hem al een beetje hoger zet dan dat dan loopt de pc vast, blauwe schermen van hier tot tokyo et etc. En als ik hem nog verder probeer over te clocken bijvoorbeeld boven de 2070 mhz dan strart ie nog eens niet meer op. Pas nadat ik de stekker eruit heb getrokken doet ie het weer en dan staat er dat ik een 1800 xp heb ivpm 2400 xp o_O (dit is overgens na in de bios gekeken te hebben of opnieuw opstarten gewoon weer een 2400 xp)
mijn specs zijn:
Amd xp 2400+
Maxtor 80 gb Hd
A7N8X moederbord
2x 256 pc 2700 samsung ram modules (dual channel geplaatst)
En een geforce 4 ti 4200
Zijn er mensen die ook deze hardware hebben die hem verder kunnen overclocken? zo ja hoe doe je dat met welke instellingen en welke (extra) hardware.
mijn specs zijn:
Amd xp 2400+
Maxtor 80 gb Hd
A7N8X moederbord
2x 256 pc 2700 samsung ram modules (dual channel geplaatst)
En een geforce 4 ti 4200
Zijn er mensen die ook deze hardware hebben die hem verder kunnen overclocken? zo ja hoe doe je dat met welke instellingen en welke (extra) hardware.