Kan je niet opnieuw opstarten, F8 indrukken (voordat het WInXP logo verschijnt) en een oud werkende config terugzetten?
Heb ik geprobeerd, maar net hetzelfde prob... ik denk dat ik het progje dat die logon doet heb gedelete (?)
Want als je CTRL+ALT+DEL doet in een gelogd scherm, krijg je ook Afmelden
Deed niks, ook geprobeerd ja

Maar waarom kies je niet voor Repair option van windows XP setup?
Dat heb ik geprobeerd, maar ik zit nu in winME en hij heeft daar een diskette voor nodig die ik niet heb... ik geraak wel in zo'n soort DOS-omgeving, waar ik de inhoud van de map MIJN DOCUMENTEN wilde moven naar een andere map zodat het niet erg zou zijn als MIJN DOCUMENTEN zou vervangen worden bij een reïnstall, maar ik ken zo weing van DOS datt ik daar dus niet in slaag

... ik vind zelfs de dubbele quotes op QWERTY niet om een /cd "Documents and Settings" te doen, vandaar dat ik die access langsom een andere schijf ga proberen.
ja je moet een parralle recovery installatie maken zoals dat in ICT land heet
Daar zal ik inderdaad es op moeten googlen, want dit ken ik niet. Ik was voornamelijk 'bang' dat ie niet zou weten wat te booten als er twee schijven met hetzelfde OS in zitten... want hij boot heel normaal, alleen geen logon dus (geluid en een norton-location-error die ik steeds krijg zijn er immers nog steeds...)
Het verhaal met rechtenproblemen is ook nieuw, ik zal wel merken wat jullie juist bedoelen als het zo ver is waarschijnlijk