Ik krijg een error als ik ook mijn scsi kaart erin stop. Want gebruik die voor mijn scanner. ALs ik hem opstart en hij initialiseert alles dan krijg ik de volgende error:
(internal error 9) ISM_HARDWARE_UNSUPPORTED
geen idee wat het inhoudt, en ik merk er ook niks van in windows, mijn scsi kaart blijft draaien, mn scanneer werkt. En mij S-ata raid blijft ook gewoon werken. Heb nu die scsi kaart erweer uitgehaald, want vind zo een error toch niet prettig.
Iemand enig idee wat het kan zijn
hier specs als die nodig zijn
ic7 max3 1.2 bios
p4 3gig
1gig geheugen
6x sata onboard
hier de exacte specs van scsi kaart en s-ata controllers onboard (zitten er 2 in)
ULTRA scsi kaart is een symantec model met chipset van symbios logic 53c860. sorry kan de exacte type nr niet achterhalen.
dual serial ata raid
2channels of sata via ich5r south bridge
4channels of sata via sillicon image pci chip
(internal error 9) ISM_HARDWARE_UNSUPPORTED
geen idee wat het inhoudt, en ik merk er ook niks van in windows, mijn scsi kaart blijft draaien, mn scanneer werkt. En mij S-ata raid blijft ook gewoon werken. Heb nu die scsi kaart erweer uitgehaald, want vind zo een error toch niet prettig.
Iemand enig idee wat het kan zijn
hier specs als die nodig zijn
ic7 max3 1.2 bios
p4 3gig
1gig geheugen
6x sata onboard
hier de exacte specs van scsi kaart en s-ata controllers onboard (zitten er 2 in)
ULTRA scsi kaart is een symantec model met chipset van symbios logic 53c860. sorry kan de exacte type nr niet achterhalen.
dual serial ata raid
2channels of sata via ich5r south bridge
4channels of sata via sillicon image pci chip
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 21:32 ]