Toon posts:

btc drw1004IM(dvd=/- brander) gebruikers gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze dvd brander gekocht en nu blijkt hij met de eerste de beste dvd-rw al niet om te kunnen. Heb de nieuwste firmware 039 erop. Ik wil graag weten met welke cd/dvd`s hij het wel en niet doet.

De dvd-rw van datasafe 2x doen het niet.
De That's Write DVD-R Princo 4X doen het wel.

• Keep it Cool
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-01-2024
Ook ik heb sinds vandaag deze DVD brander in bezit en heb alleen nog maar wat getest met dvd+rw ook ik heb FW 039 erop maar ik heb al wel een nieuwere FW binnen gehaald n.l. Firmware 040 is er ook.
Zo te zien vanaf 14-1003 op die side aanwezig van BTC.

Misschien lost dat je probleem op ?

• Keep it Cool
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik heb vanmorgen deze nieuwe Firmware erin gezet zie eigelijk geen verschil maar zo te zien werkt alles nog naar behoren.

http://www.btceurope.nl/e...ver_download_dvd_dual.htm

Bij mij werken tot op heden Sentinel DVD+RW
en RWDATA welke bij de verpakking aanwezig was ook DVD+RW
Ik ga nu de stad in en wat DVD's aanschaffen en laat t.z.t. wel weten welke goed bevallen.

Nu een aantal uren later heb even een 2 tal DVD-RW gemaakt en ook die doen het goed , merk FUJIFILM DVD-RW :) en die werken gelukkig ook in mijn oude standalone DVD player.

Verdere info volgt t.z.t. als ik met de gewone DVD-R en +R aan de gang ga.

[ Voor 24% gewijzigd door Keep it Cool op 18-10-2003 17:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok, na een foute flash naar 040, werd mijn brander niet meer herkend door bios en windows. Het flash programma werkte ook niet meer omdat hij de drive niet kon vinden. Heb daarna onder dos met mtkflash 1.80 en het dualv040.hex file die in de windows temp dir stond de drive opnieuw geflasht en hij werkt weer.
Nu pakt hij ook de:
dvd-rw van datasafe 2x