[MSN6 + Outlook Express 6] Contact List

Pagina: 1
Acties:

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:23
Hoi Allen,

Ik heb een nieuwe WinXP Home PC hier staan en heb mijn instellingen overgezet van mijn oude W2K Prof machine. Die oude bak wordt nu een hobby doos . . .

Ik had op mijn oude W2K bak MSN 6 en Outlook Express 6 samen draaien en de contact list van Outlook Express liet de status zien van mijn MSN contacts. Dit is natuurlijk ook zoals het hoort.

Nu op mijn nieuwe WinXP Home PC werkt dit niet meer. De oude messenger die er standaard bij zit heb ik al gedisabled (gerenamed), dus die start niet meer op als ik Outlook Express opstart, maar de contact list van Outlook Express laat niet meer de status zien van de mensen op MSN . . . vreemd . . .

Heeft iemand een idee wat ik fout doe? Google had geen opties, Microsoft zelf heb ik ook niets kunnen vinden in de KB en ook hier op GoT heb ik geen Topic kunnen vinden die er over gaat en een oplossing heeft!

Alvast bedankt . . . ;)

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

• DJ
Sorry dat ik hem omhoog schop, maar ik krijg het nog steeds niet voor elkaar. Dit terwijl het op die W2K machine dus wel gewoon werkt . . . vreemd . . . Is er nog niemand met WinXP Home en IE6SP1 (en dus ook OE6SP1) tegen aan gelopen?

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05 16:06

limit28

Loading.....

bij mij zelfde verhaal volgens mij heeft xp de windows msn gekoppeld aan de express 6.0

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

• DJ
limit28 schreef op 20 October 2003 @ 12:25:
bij mij zelfde verhaal volgens mij heeft xp de windows msn gekoppeld aan de express 6.0
Dat klopt, alleen is dat in W2K ook standaard zo. Dit is te veranderen. Bij W2K was de installatie van MSN6 voldoende om de koppeling om te leggen naar MSN6. Bij WinXP Home dus blijkbaar niet . . .

• DJ
Hmmz . . . ook met de nieuwe MSN Messenger 6.1 werkt het niet.

Heb zelfs vandaag een PC (Win2K Prof) opnieuw geïnstalleerd bij een vriend van me en daarop IE6SP1 installed (met dus ook OE6SP1) en daarbij MSN Messenger 6.1. Meteen werkte de koppeling in de contact list . . .

Waarom nu niet bij WinXP Home . . .

Als iemand een oplossing weet . . . dan houd ik me van harte aanbevolen . . .