[Mihosnet.com] Ervaringen

Pagina: 1
Acties:
  • 855 views sinds 30-01-2008

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Hey iedereen,
Ik ben vanplan met de bovenstaande provider ( http://www.mihosnet.com/ ) in zee te gaan voor een nieuwe website van mij. Nu wilde ik puur uit interesse vragen of er mensen ervaring hebben met deze provider. Ik vondt het namelijk vreemd dat ik bij mijn registratie geen bank nummer hoefde op te geven. Verder werdt er gezecht dat er binnen 24 tot 48 uur bericht zou komen maar ik heb nog steeds niets gehoord en er zijn nu 24 uur verstreken. Alleen een korte bevestigings mail maar die had dezekfde inhoud als het bevesigings scherm op de website. Dus kortom ( :D ) heeft er iemand ervaring met deze provider ?

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:13
http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1107

Had je dit niet zelf uit kunnen zoeken?

Persoonlijk (ik ben een systeembeheerder): servers in Amerika, en met Ensim, gehost bij Rackshack. Ik hoop voor je dat er niets fout gaat, maar anders...

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Sorry duizend maal sorry :/ .
Helemaal vergeten zelf onderzoek te doen verwachtende niks te vinden, als verwacht kende ik deze site ook niet!
In ieder geval heel erg bedankt ik weet nu al een stuk meer en ben blij dat ik een goede keuze heb gemaakt en dat puur op de gok want ik kwam de link tegen op www.phpfreakz.net ! Maar bedankt ik weet genoeg!

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Oh, please, er staat zelfs een sticky voor in I&T, waarin al die links gewoon staan. Bij deze dus even een link naar de FAQ Forumgedrag. Ik ga er vanuit dat je vanaf nu op de hoogte bent van de regels en nooit meer 'vergeet' zelf onderzoek te doen.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.