I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1107
Had je dit niet zelf uit kunnen zoeken?
Persoonlijk (ik ben een systeembeheerder): servers in Amerika, en met Ensim, gehost bij Rackshack. Ik hoop voor je dat er niets fout gaat, maar anders...
Had je dit niet zelf uit kunnen zoeken?
Persoonlijk (ik ben een systeembeheerder): servers in Amerika, en met Ensim, gehost bij Rackshack. Ik hoop voor je dat er niets fout gaat, maar anders...
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Sorry duizend maal sorry
.
Helemaal vergeten zelf onderzoek te doen verwachtende niks te vinden, als verwacht kende ik deze site ook niet!
In ieder geval heel erg bedankt ik weet nu al een stuk meer en ben blij dat ik een goede keuze heb gemaakt en dat puur op de gok want ik kwam de link tegen op www.phpfreakz.net ! Maar bedankt ik weet genoeg!
Helemaal vergeten zelf onderzoek te doen verwachtende niks te vinden, als verwacht kende ik deze site ook niet!
In ieder geval heel erg bedankt ik weet nu al een stuk meer en ben blij dat ik een goede keuze heb gemaakt en dat puur op de gok want ik kwam de link tegen op www.phpfreakz.net ! Maar bedankt ik weet genoeg!
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
Oh, please, er staat zelfs een sticky voor in I&T, waarin al die links gewoon staan. Bij deze dus even een link naar de FAQ Forumgedrag. Ik ga er vanuit dat je vanaf nu op de hoogte bent van de regels en nooit meer 'vergeet' zelf onderzoek te doen.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()