Printer die soms kruisjes print

Pagina: 1
Acties:

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:01
Beste mensen,

Ik heb het volgende probleem:
Er staat hier een Samsung ML-6060 Laserprinter naast mij. Deze is aangesloten via de standaard printerpoort op een computer met Windows ME. De printer staat gedeeld. Ik kan dus via mijn andere computer (die Windows XP Home-Edition draait) ook printen op deze printer.

Nu wil het volgende:
Ik heb een aantal standaarddocumenten die gedeeld staan op de server (Windows 2000; nog weer een andere pc :P). In de koptekst van deze Word-documenten staat een logo.
Als ik zo'n document print vanaf de computer met Windows ME, dan wordt dit plaatje goed uitgeprint, maar als ik hetzelfde document afdruk via de computer met Windows XP, dan krijg ik een fijn kruisje i.p.v. het logo.

Iemand enig idee hoe dit mogelijk is?

Verwijderd

Te weinig geheugen om de plaatjes in het document te renderen?
Het pad naar het plaatje resolved niet op de netwerkprinter?

• JJapie
Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 20:31:
Te weinig geheugen om de plaatjes in het document te renderen?
Te weinig geheugen in de printer? Maar waarom lukt het dan wel vanaf de andere computer?
Het pad naar het plaatje resolved niet op de netwerkprinter?
Maar het plaatje zit toch als het ware IN het Word-bestand. Dat is dan toch niet logisch? Op het scherm wordt het plaatje wel weergegeven.

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03:44

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

al geprobeerd om de printer aan de win XP bak te hangen en dan vanaf die ME bak te printen????

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

• JJapie
Nee, maar dat is ook vrij lastig.. Ik zal eens kijken of ik dat kan proberen...