Toon posts:

Hardware kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binne kort naar brazilie op vakantie maar is de hardware daar ook goedkoper?

ik ga naar sao paulo en naar Rio...

weet iemand goedkope winkels daar en is het daar ook echt goedkoper dan hier?

Verwijderd

Heb je al geprobeerd te zoeken? Veel kan je trouwens toch niet meenemen anders krijg je problemen bij de grens.

Verwijderd

Topicstarter
ach ik mag 65 KG mee nemen :)

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:08
En wat denk je van uitvoerrechten / invoerrechten ?

-

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Volgens mij is dit zoekwerk.

Brazilië moet wel schreeuwend duur zijn. Als ik kijk naar het formaat van de bikini's.... die zijn volgens mij zo klein omdat de stof daar zo duur is dus zal alles wel duur zijn daar. :)

/me ik vraag me af of bikini's geen software zijn...

[ Voor 5% gewijzigd door Guardian Angel op 16-10-2003 19:53 ]

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Juicy schreef op 16 October 2003 @ 19:52:
En wat denk je van uitvoerrechten / invoerrechten ?
Wat is dat 8)7 maar als ik 3 kaartjes mee neem dat gaat wel !!
ik toch 3 pc's thuis staan.

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 11:48

Rollerjooster

OhNoNotHim

ja, waarom staat brazilie nog niet in de pricewatch?

Forza Mucca!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 14:55

Croga

The Unreasonable Man

Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 19:55:
Wat is dat 8)7 maar als ik 3 kaartjes mee neem dat gaat wel !!
ik toch 3 pc's thuis staan.
Als je aan de grens gecontroleerd wordt, moet je voor alles met een waarde boven de 100 Euro invoerrechten betalen (in principe gewoon voor ALLES, maar kleine dingen doen ze niet moeilijk over). Of je nou 3 pc's thuis hebt staan of niet, dat maakt helemaal niets uit.

De enige manier waarop je daar onderuit kunt komen is door te zorgen dat het lijkt alsof je de spullen voor eigen gebruik mee genomen hebt naar Brazilië. Als je daar bijvoorbeeld een draagbare MP3 speler koopt, en je laat de verpakking achter, kom je daar nog wel mee weg....

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Croga schreef op 16 October 2003 @ 20:00:
[...]

Als je aan de grens gecontroleerd wordt, moet je voor alles met een waarde boven de 100 Euro invoerrechten betalen (in principe gewoon voor ALLES, maar kleine dingen doen ze niet moeilijk over). Of je nou 3 pc's thuis hebt staan of niet, dat maakt helemaal niets uit.

De enige manier waarop je daar onderuit kunt komen is door te zorgen dat het lijkt alsof je de spullen voor eigen gebruik mee genomen hebt naar Brazilië. Als je daar bijvoorbeeld een draagbare MP3 speler koopt, en je laat de verpakking achter, kom je daar nog wel mee weg....
dan draai je thuis een paar zelfgemaakt offertes uit waar opstaat wat je hebt gekocht in brazil(je moet natuurlijk wel van te vore weten wat je daar koopt), neem ze mee en geeft ze af bij de grens als je trug komt als ze er om vragen , of is dat soms illegaal?? nee toch ahhahahaha

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Rollerjooster schreef op 16 oktober 2003 @ 19:57:
ja, waarom staat brazilie nog niet in de pricewatch?
Omdat er neit genoeg interesse is is lijkt mij.. denk dat je geen idee hebt hoeveel moeite het kost om een pricewatch op te zetten en bij te houden.

Verder is dit topic daarmee ook beantwoord, mensen hier zillen daar bijna niets van weten dus je zal er zelf naar op zoek moeten :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.