ik heb een amd xp 1800+(palomino) met 256ddr pc2100 weet iem hoeveer ik kan overclocken en of ik het geheugen niet te veel moet oc'en met de fsb?
niemand weet hoever jij je cpu kan overklokken.
afhankelijk van meerdere factoren, mobo, geheugen, heatsink.
en natuurlijk de cpu.
en wat je geheugen betreft, gewoon een andere geheugen divider instellen kan dat probleem oplossen. of de timings losser zetten.
maar een manier dus om het antwoord te krijgen. uitproberen.
afhankelijk van meerdere factoren, mobo, geheugen, heatsink.
en natuurlijk de cpu.
en wat je geheugen betreft, gewoon een andere geheugen divider instellen kan dat probleem oplossen. of de timings losser zetten.
maar een manier dus om het antwoord te krijgen. uitproberen.
Lees de FAQ eens van DOC...
Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03)
Moderatiepolicy DOC (update 27 maart 2003) *lezen*
Ik heb iig wel die specs alleen dan een XP1700+ hem op 11x187 gekregen, stabiel...
Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03)
Moderatiepolicy DOC (update 27 maart 2003) *lezen*
Ik heb iig wel die specs alleen dan een XP1700+ hem op 11x187 gekregen, stabiel...
[ Voor 13% gewijzigd door danslo op 16-10-2003 19:36 ]
Verwijderd
ik hoor een admin lopen met een grote zware sleutel bos.. 
probeer eerst een de search te gebruiken dan weet je al een stuk meer
Verwijderd
Ja idd, nu ben ik het een keer niet die een slotje voor z`n donder krijgt.Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 19:36:
ik hoor een admin lopen met een grote zware sleutel bos..
Ik wacht af....
JAh deze fout heb ik vroeger ook gemaakt maar idd eerst zoekken en meer informatie verzemalen dan pas blaaten.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Heren, als je niks toe te voegen hebt in een topic, zeg dan niks
Maak dan een TR aan, en laat het verder met rust graag.
Aan de topicstarter: Welkom op GoT. Dit soort vragen is niet de bedoeling in DOC, en dat staat ook duidelijk uitgelegd in de links die cls hier geeft. Als je even op je gemak de DOC faq doorneemt, dan zullen veel dingen duidelijk worden
Aan de topicstarter: Welkom op GoT. Dit soort vragen is niet de bedoeling in DOC, en dat staat ook duidelijk uitgelegd in de links die cls hier geeft. Als je even op je gemak de DOC faq doorneemt, dan zullen veel dingen duidelijk worden
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()