Audigy 2 ZS Pro

Pagina: 1
Acties:

• Beowulf27
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik snap er even niets meer van.

Als ik het goed begrijp is er een Audigy 2 ZS, Audigy 2 ZS Platinum en een Audigy 2 ZS Platinum Pro. Van de vorige Audigy versie was er een Platinum en een Platinum Ex versie (externe behuizing).

Mijn vraag: is het verschil tussen de Audigy 2 ZS Platinum en de Audigy 2 ZS Platinum Pro versie dat deze laatste in een externe behuizing zit? Dus verder geen verschillen?

Working @ http://www.tricode.nl

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 20:04
zomaar een idee. lees de creative site.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

yep, wat geez zegt: Via deze page van Creative zijn toch alle details van de Audigy 2 familie te bekijken en dus te vergelijken :?

LinkedIn
Instagram

• Beowulf27
Die creative site heb ik uiteraard bekeken en ik zie van alle modellen fantastische specs en een leuk marketing verhaal, maar dit ene dingetje haal ik daar niet echt uit.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Dan ren of mail of bel je naar een winkel die beiden verkoopt :) Als zij het daar hebben liggen, kunnen ze op de dozen van de resp. produkten kijken wat precies wat is, en dus de verschillen melden ;)

LinkedIn
Instagram

• Beowulf27
Hehehe, ik heb slechte ervaring met het stellen van dit soort vragen (vooral of de specs verder hetzelfde zijn) aan verkopers, stelletje nitwits vaak :Z

Maar goed, ik merk het al, dit soort vragen worden niet echt op prijs gesteld hier, sorry voor dit topic, ik zoek het antwoord wel ergens anders.

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-07 19:24

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Een handige tip voor als je vaker dit soort dingen zoekt:

Kijk even bij de pricewatch naar een bepaald product, daar staan vaak links naar nieuwsitems over het procuct. Zo ook bij de platinum pro.

Als je deze volgt, dan kom je bij xbitlabs en daar staat een overzicht van de kaarten. Alleen deze site werkt hier nu niet.

Maar een antwoord op je vraag, het verschil tussen de platinum en de platinum pro is iig dat de pro een externe bay heeft en de non-pro een interne.
Er waren nog wat meer verschillen maar die weet ik zo ff niet.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-08 00:02

PoweRoy

funky!

kheb zelf ook een probleem ik zie vaag bij shops verschillende audigy 2 kaarten maar die staan dan niet op de creative site :S
bv de 'gewone' audigy2 retail, welke is dat :? de LS?

[This space is for rent]

• CMC
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 13:17

CMC

De Soundblaster Audigy 2 ZS Platinum is niet te koop in europa, alleen de pro versie.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-08 20:48
PoweRoy schreef op 20 januari 2004 @ 10:52:
kheb zelf ook een probleem ik zie vaag bij shops verschillende audigy 2 kaarten maar die staan dan niet op de creative site :S
bv de 'gewone' audigy2 retail, welke is dat :? de LS?
Er is geen Audigy 2 LS, alleen een Audigy LS. Als het een Audigy 2 Retail van zo rond de €75/80 is dan is het gewoon de Audigy 2 Player en die is wel te vinden op de site van Creative :)

The devil is in the details.

Verwijderd

CMC schreef op 20 januari 2004 @ 13:43:
De Soundblaster Audigy 2 ZS Platinum is niet te koop in europa, alleen de pro versie.
Toch vreemd, want ik heb 'm nu al paar maandjes in m'n kast zitten :D en heb 'm bij een plaatselijke computerboer gekocht. (werkt prima by the way)

• Triss
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-03 11:26
Vind ik ook even vreemd, want ik heb hem nu toch ook al een paar maandjes...
De audigy 2 Z Platinium Pro
Wordt hier gewoon in de winkels verkocht.
(belgie...)
En eigelijk niets geen problemen mee

Support engineer

Pagina: 1