Working @ http://www.tricode.nl
yep, wat geez zegt: Via deze page van Creative zijn toch alle details van de Audigy 2 familie te bekijken en dus te vergelijken
Die creative site heb ik uiteraard bekeken en ik zie van alle modellen fantastische specs en een leuk marketing verhaal, maar dit ene dingetje haal ik daar niet echt uit.
Hehehe, ik heb slechte ervaring met het stellen van dit soort vragen (vooral of de specs verder hetzelfde zijn) aan verkopers, stelletje nitwits vaak 
Maar goed, ik merk het al, dit soort vragen worden niet echt op prijs gesteld hier, sorry voor dit topic, ik zoek het antwoord wel ergens anders.
Maar goed, ik merk het al, dit soort vragen worden niet echt op prijs gesteld hier, sorry voor dit topic, ik zoek het antwoord wel ergens anders.
Een handige tip voor als je vaker dit soort dingen zoekt:
Kijk even bij de pricewatch naar een bepaald product, daar staan vaak links naar nieuwsitems over het procuct. Zo ook bij de platinum pro.
Als je deze volgt, dan kom je bij xbitlabs en daar staat een overzicht van de kaarten. Alleen deze site werkt hier nu niet.
Maar een antwoord op je vraag, het verschil tussen de platinum en de platinum pro is iig dat de pro een externe bay heeft en de non-pro een interne.
Er waren nog wat meer verschillen maar die weet ik zo ff niet.
Kijk even bij de pricewatch naar een bepaald product, daar staan vaak links naar nieuwsitems over het procuct. Zo ook bij de platinum pro.
Als je deze volgt, dan kom je bij xbitlabs en daar staat een overzicht van de kaarten. Alleen deze site werkt hier nu niet.
Maar een antwoord op je vraag, het verschil tussen de platinum en de platinum pro is iig dat de pro een externe bay heeft en de non-pro een interne.
Er waren nog wat meer verschillen maar die weet ik zo ff niet.
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
kheb zelf ook een probleem ik zie vaag bij shops verschillende audigy 2 kaarten maar die staan dan niet op de creative site 
bv de 'gewone' audigy2 retail, welke is dat
de LS?
bv de 'gewone' audigy2 retail, welke is dat
[This space is for rent]
Er is geen Audigy 2 LS, alleen een Audigy LS. Als het een Audigy 2 Retail van zo rond de €75/80 is dan is het gewoon de Audigy 2 Player en die is wel te vinden op de site van CreativePoweRoy schreef op 20 januari 2004 @ 10:52:
kheb zelf ook een probleem ik zie vaag bij shops verschillende audigy 2 kaarten maar die staan dan niet op de creative site
bv de 'gewone' audigy2 retail, welke is datde LS?
The devil is in the details.
Verwijderd
Toch vreemd, want ik heb 'm nu al paar maandjes in m'n kast zittenCMC schreef op 20 januari 2004 @ 13:43:
De Soundblaster Audigy 2 ZS Platinum is niet te koop in europa, alleen de pro versie.
Vind ik ook even vreemd, want ik heb hem nu toch ook al een paar maandjes...
De audigy 2 Z Platinium Pro
Wordt hier gewoon in de winkels verkocht.
(belgie...)
En eigelijk niets geen problemen mee
De audigy 2 Z Platinium Pro
Wordt hier gewoon in de winkels verkocht.
(belgie...)
En eigelijk niets geen problemen mee
Support engineer
Pagina: 1