Toon posts:

FileBox eXtender

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kennen jullie deze geweldige app al? Het maakt het mogelijk de zogenaamde "fileboxes" te vergroten, en biedt ook toegang tot de laatst bezochte en favoriete folders, dat scheelt nogal wat click werk! Ook voegt het "always on top" en "roll up" (net als Winroll) buttons aan de windows toe. Ik vind hem een killerapp! _/-\o_

ZMover is ook wel het vermelden waard. Actual Windows Manager (van Actual Tools) maakte m'n computer heel onstabiel, deze app dus niet. Het onthoudt de screensize en screenpositie van windows voor je, vooral leuk bij apps die altijd in een bepaalde grootte opstarten (zoals bv Font Panel en Startup Control Panel). Alleen wel jammer dat het bepaalde windows (zoals bv properties windows) niet kan herkennen als van dezelfde "soort".

Autosizer is natuurlijk erg handig (nog beter dan ZMover) in het onthouden van de screensize positie.
En nu ik toch bezig ben: Ik vind LaunchIt Now! (van GemiScorp) ook erg handig, wie heeft eigenlijk de dock van MacOSX nodig? :9

Wat mij betreft kunnen al deze applicaties zo op de voorpagina van Tweakers.net! :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 15:56 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ziet er leuk uit, ook leuke beschrijving! Dank voor de tip :)

We hebben hier al een mooi topic voor zodat dergelijke zaken voor iedereen goed zijn op te zoeken, je zou dus (voor zover het er al niet in staat, uit m'n hoofd staat ZMover er al in) even je tip kunnen herhalen in Nuttige Windows progs :)
(Check natuurlijk wel even de topicstart daar :P )
Wat mij betreft kunnen al deze applicaties zo op de voorpagina van Tweakers.net! :)
Als er een nieuwe versie aankomt van zo'n stukje (redelijk vaak gebruikte) software, kan je dat inderdaad aanmelden bij Newssubmit op de frontpage zodat het misschien wordt geplaatst :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.