Ik ben bezig om een phpbb forum in te voegen op mijn pagina. Nu heb ik op al mijn pagina's een javascript menutje.
dat menutje wordt zo aangeroepen:
die body heb ik er eigenlijk ook bij nodig om de kleur het zelfde te laten als op de rest van de pagina's
Nu wil ik dit menutje eigenlijk ook bovenaan op het forum, zodat er ook terug kan worden gegaan naar andere pagina's. Ik kan alleen nergens vinden waar ik dit in zou kunnen voegen. als ik het gewoon invoeg in de index.php krijg ik meteen een boel foutmeldingen (wat ook wel redelijk logisch is, er worden geloof ik alleen functies aangeroepen)
maar waar kan ik deze code wel invoegen? of kan dat gewoon niet?
dat menutje wordt zo aangeroepen:
code:
1
2
3
| <body bgcolor="#000099" text="#FFFFFF" link="#CCCCCC" vlink="#999999"></head> <SCRIPT language=JavaScript src="menu_array.js" type=text/javascript></SCRIPT> <SCRIPT language=JavaScript src="mmenu.js" type=text/javascript></SCRIPT> |
die body heb ik er eigenlijk ook bij nodig om de kleur het zelfde te laten als op de rest van de pagina's
Nu wil ik dit menutje eigenlijk ook bovenaan op het forum, zodat er ook terug kan worden gegaan naar andere pagina's. Ik kan alleen nergens vinden waar ik dit in zou kunnen voegen. als ik het gewoon invoeg in de index.php krijg ik meteen een boel foutmeldingen (wat ook wel redelijk logisch is, er worden geloof ik alleen functies aangeroepen)
maar waar kan ik deze code wel invoegen? of kan dat gewoon niet?