Toon posts:

[XP] Van engels naar nederlands ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor m'n vriendin een tijd geleden Windows XP prof. ENGELS geinstalleerd. Maar zij wilt liever de nederlandse versie hebben.
Nu heb ik na een tijdje een nederlandse versie van Windows XP prof. kunnen krijgen... Nu mijn vraag;

Is het mogelijk om de nederlandse versie op een of andere manier bij de engelse te installeren zodat ze daarna alles in het nederlands heeft ( Zonder dat ik alle instellingen opnieuw hoef intestellen etc. )

K'weet wel dat er een Language Pack voor Windows bestaat maar die ga ik niet legaal kopen =]

Wie kan mij helpen ?!

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

Ik raad je aan om gewoon clean install Nederlandse Windows XP erop te zetten. Language packs kunnen problemen opleveren met menu's en dergelijke.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19-05 09:33

Boss

+1 Overgewaardeerd

Volgens mij heb je een redelijke kans van slagen als je 'm er gewoon overheen zet.

Maar de manier van Mutsje lijkt me wel het netste / beste.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

Topicstarter
Nja t'is gewoon een standaard computer met de standaard dingen... Geen speciale programma's enzo dus dat zal geen problemen opleveren lijkt mij =]

( Maar dat is mijn vraag ook niet echt ;p )

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:43

Wildfire

Joy to the world!

Boss schreef op 16 oktober 2003 @ 15:11:
Volgens mij heb je een redelijke kans van slagen als je 'm er gewoon overheen zet.

Maar de manier van Mutsje lijkt me wel het netste / beste.
In het beste geval heb je dan een Windows waarin gedeelte NL zijn en gedeelte ENG. Niet echt werkbaar.

Grotere kans: rampspoed in de vorm van niet goed meer werken.

Schone installatie is toch echt het beste.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

Language pack downloaden erover installeren met Nederlands en klaar. om je vraag dan maar te beantwoorden.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Waarom probeer je niet de nederlandse over te engelse te "upgraden" . Lukt het niet kun je altijd nog een fresh install doen. Laat in ieder gelva eens weten of het lukte.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ik kan die Language pack nergens vinden.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:49
Language pack is vaporware volgens mij.

No production networks were harmed during this posting

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
language pack is enkel te krijgen voor volume-licentie-gebruikers