Mooie foto's, erg scherp. Graag wat specificaties van je camera

[edit: laat maar, zag in je sig al d60 staan

geil cameraatje

]
#1 & 2: Vind ik iets minder. De onscherpe gedeeltes van de foto's zijn naar mijn mening wat te groot. Ik had de omgeving denk ik liever scherper gezien. Bij foto 2 lijkt de linkerbovenhoek een of ander PS effect te hebben.
#3: Hier is het wel mooi dat de achtergrond wegvalt door de onscherpte. Alleen denk ik dat het voor de compositie mooier zou zijn wanneer de linker boomstam niet in het beeld zou zitten (ik zit hier te mierenneuken, want het is echt een mooie foto

)
#4: Tsja.... moeilijk. Vind het wel een mooie foto, maar toch schort er iets aan, ik laat nog wel weten wat
#5: Leuke foto
#6: Knap getimed om die vogel mooi in het midden van je foto te krijgen. Jammer dat de vleugel ietwat wazig is, maar de foto vind ik over het algemeen toch verrassend scherp
#7: Doet me niet zoveel. Ik vind de voorgrond een beetje onnodig betrokken bij het geheel en het centrale onderwerp is onderbelicht
#8: Mooi, weinig op aan te merken, alleen vind ik ook bij deze foto de wazige voorgrond ietwat storend (weer ff mierenneuken

)
#9: Zeer mooie foto. Doordat er enkel lucht op de achtergrond te zien onderstreept dat nog eens de lengte van de giraffe.
#10: Mooi compositie, jammer dat de belichting niet echt meewerkte
#11: Heel mooi!
#12: Mooie actiefoto, ik denk dat de vogel mooier had gestaan in het midden van de foto
#13: Knap getimed. Wederom een pareltje
#14: Mooie foto. De achtergrond valt mooi weg, jammer dat de rechterkant van de vogel wat onderbelicht is, misschien dat een invulflits zou helpen (weet niet hoever de vogel van je vandaan stond, maar misschien zat hij wel dichtbij genoeg)
#15: Leuk gedaan, alleen jammer dat het kadaver er nogal gemaakt utziet met die rode vlekken erop.
Zooooow
[
Voor 3% gewijzigd door
woutertjez op 16-10-2003 15:29
]