Toon posts:

[PC]maxpayne2>ik word er uitgegooid..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey, ik heb een
p4, 2ghz
geforce4mx
xp home nl

nu is het probleem, dat als ik begin met spelen, als het verhaal begint..
dat ik er uit word gegooid, of dat mijn pc reboot..
iemand een idee wat dit kan zijn

ik heb btw net mn nieuwe nvidia drivers erop gezet

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:31

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 14:22:
hey, ik heb een
.........

ik heb btw net mn nieuwe nvidia drivers erop gezet

.....
Als ik jouw was zou ik die dus even reinstallen :)

Zet ook meteen ff auto reboot uit als je een foutmelding krijgt. Te vinden bij:

(Rechter muisknop op Deze Computer--> Eigenschappen-->geavanceerd-->Startup and Recovery--> automatically restart)

Dan krijg je blauwe schermen en kan je kijken wat de foutmelding is :P

[ Voor 39% gewijzigd door Notna op 16-10-2003 14:24 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Het kan ook heel goed aan je geluidskaart(drivers) liggen, ik heb al van meerdere mensen gehoord dat ze daar problemen mee hadden.

Download dus eens nieuwe drivers voor je geluidskaart :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Het kan ook zijn dat je pc te warm word. Heb je het ook met andere spellen?
Kan je kijken aar de temps? :)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:54
ik zeg ook geluidskaartdrivers :) De standaard windows drivers voor mijn terratec kaartje gaven ook reboots bij max payne 2, nadat ik die had geupdate waren er geen problemen meer.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

HmmZ, kheb hetzelfde probleem hier, alleen floep ik terug in Windows zonder een reboot, zodra hij de prologue heeft geladen knalt ie me eruit :s

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02-2025
Ik heb het probleem ook. Is het al duidelijk wat het is? Het is in ieder geval niet een te warme processor of videokaart want die temperaturen zijn normaal.

Verwijderd

HmmZ yeah, vraag me af hoe dit kan gebeuren... :| Want tis toch een goed spel lijkt me, reinstall werkt niet :( Nieuwe Vid Drivers geinstalled, nieuwe Sound drivers, en t werkt nog niet :(

Verwijderd

ik heb dat ook alleen dan tijdens het loaden van een spel, ik kan wel spelen als ik bij level een begin maar loaden doet ie niet

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:04

Ryceck

Constants and Variables

Kijk je Systemlogs s ff door wat daar voor error in staat
(rechtermuis "my computer", manage) en daar ff kiekken.

Staat meestal een mooi rood kruisje met een errordescription. Doe die s posten hier :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

• Tigertje
Ryceck schreef op 17 oktober 2003 @ 10:36:
Kijk je Systemlogs s ff door wat daar voor error in staat
(rechtermuis "my computer", manage) en daar ff kiekken.

Staat meestal een mooi rood kruisje met een errordescription. Doe die s posten hier :)
Ik heb daar even gezocht maar ik kan geen foutmeldingen vinden. Er staan over die dag (gisteren) helemaal geen mededelingen. Dat biedt dus ook geen duidelijkheid, helaas.

Ik ga vandaag mijn oude sb-live er weer eens inzetten en dan kijken of het nog fout gaat.

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-02 11:14
heb gister een blue screen gehad zonder text, maar heb et nog niet weer gehad.

en dit is de foutcode:

Foutcode; 000000d1, parameter1: f9365f90, parameter2: 00000002, parameter3: 00000000, parameter4: f82337e3.

• Ryceck
  • Laatst online: 16:04

Ryceck

Constants and Variables

Mjah... hier kunne we de vrij weinig mee... kreeg je dit in zo'n Winxp-ik-ben-per-ongeluk-afgesloten-en-wil-nu-me-troep-naar-microsoft-sturen schermpje? :+ :)

Zo ja, dan staat er nu normaal gesproken wel iets in je systemlogs. En anders zouk het niet zo snel weten vent.... :(

Eventueel nadenken over een fresh windhoos install???

[ Voor 11% gewijzigd door Ryceck op 17-10-2003 15:44 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

• Tigertje
ik heb mijn sb live weer in mijn computer geplaatst maar ik hou hetzelfde probleem: na een paar minuten spelen klapt ie eruit en wordt mijn computer afgesloten.

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Met mijn SiS OnBoard 5.1 Chip is het geluid erg bagger en schokt het onwijs, maar ik kan wel doorspelen. Heb je al eens geprobeerd om het Geluid uit te zetten? Je start MP2 op en dan bij Advanced... dacht ik, geluid gewoon uitzetten. Als het probleem er dan nog is, is het dus niet de geluidskaart die het probleempje geeft.
offtopic:
Ik vond Max Payne 1 eigenlijk viel beter dan Max Payne 2... 't Is echt een sequel, niks nieuws, helaas.

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-10-2025

WarPuppy

Electronic Technology

Ik had dit ook met me radeon, ma nadat ik de nieuwste erop had gezet was het geen probleem meer..

Maarja, jij hebt een geforce...

Verwijderd

warpuppy? van wat het nieuwste? sounddrivers? 3.8 catalysts? ik heb een 9700pro en hij hangt soms gewoon, nix anders dat ik kan doen behalve reboot

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:27

de Peer

under peer review

hier laad het spel gewoon tot in het menu, dan gebeurd er niets, zogauw ik dan de muis beweeg reboot mijn pc, heel vreemd is het.

ik heb radeon 8500 met cat. 3.7 drivers.

de 3.8 install ik niet want dan doen andere games van me het niet, oa. generals.

iemand suggesties?

• chromeeh
  • Laatst online: 14:08

chromeeh

the Gnome

Mijn game gaat hangen als tie Act I Chapter 7 "The million dollar question" gaat laden :S
(Specs: Duron 1.3 Ghz, 256Mb, Radeon 9200SE 128mb, SB live! 1024 (En ja hij draait verder soepel ;))

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01-2025
Dat is CH3 Lvl 7, die laadde bij mij ook wat langer. Weet je zeker dat hij echt vastloopt? Laad het level anders eens in en ga iets drinken of ff TV kijken, op mijn PC ging het langzamer dan de rest van het spel :)

• chromeeh
  • Laatst online: 14:08

chromeeh

the Gnome

DeRCT13 schreef op 30 oktober 2003 @ 19:14:
Dat is CH3 Lvl 7, die laadde bij mij ook wat langer. Weet je zeker dat hij echt vastloopt? Laad het level anders eens in en ga iets drinken of ff TV kijken, op mijn PC ging het langzamer dan de rest van het spel :)
Hij gooit er me gewoon uit met een "Bad Exception" en daarna een vrolijke "Dit programma heeft een fout gegenereerd"

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Pagina: 1