Toon posts:

frames en java.. help!!

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goeiedag,
Ik ben de webmaster van www.r2racing.nl
Nu loopt onze site al een tijd erg lekker maar de vormgeving moest wat gerestyled worden, nu heb ik dat gedaan en dat is te zien op www.r2racing.nl/index2.html

Nu heb ik gekozen voor een andere menu structuur en ik was erg tevreden met me java menu'tje, maar nu zet ik em in de frames er bij en gaat die uiteraard niet over de mainframe... daar moet moet wat voor worden weg geschreven in dat frame onder het menu, nu kreeg ik de code <body onload="if(parent.frames[0]&&parent.frames['MyFrameOne'].Go)parent.frames['MyFrameOne'].Go();"> door, maar ik snap er echt niks van HTML geen probleem,wat code in PHP gaat ook, maar java...

Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat in mijn main.php moet zetten in een begrijpbare taal zowiezo heb ik dus ook in me code van van de main.php geen <body> staan... help

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 23:56

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

javascript != java en hoort dus niet in P&W.

Verder nogal erg onduidelijk verhaal om te vertellen dat je je dropdown menu ook in het andere frame wil laten zien.

Ik kan hem natuurlijk verplaatsten, maar het is niet de bedoeling dat we support op scripts van anderen gaan leveren. Vraag het desnoods ff bij www.maxpower.co.uk aangezien je daar je script in eerste instantie ook al vandaan hebt (of weten zij er eigenlijk niks van?)

[ Voor 46% gewijzigd door Janoz op 16-10-2003 13:48 ]

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Dit topic is gesloten.