Toon posts:

welke 19, 20 of 22 inch Iiyama monitor?

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn Iiyama 22 inch monitor van 3 jaar oud heeft een storing en nu hoorde ik over de mogelijkheid van Iiyama om deze in te ruilen tegen een ander model. Een mooie gelegenheid om eindelijk maar voor een flatscreen te gaan. Omdat ik gewend ben om op een 22 inch te werken wil ik niet ineens terug naar 17, dus zelf dacht ik aaneen monitor van bijvoorbeeld 20 inch. Uiteraard is dit afhankelijk van prijzen en kwaliteit, etc. Mijn oude monitor koste destijds 2000 gulden en ik wil nu ook weer niet AL teveel bijbetalen.

Is er een bepaald type/model dat iemand mij kan aanbevelen? Een zeer rustig en mooi beeld vind ik prettig, verder weet ik niet goed waar ik op moet letten.

Bij voorbaat dank,

Rik.

• justanotheruser
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:07

justanotheruser

#hashtag

www.iiyama.nl

superduidelijke site.........
got heeft voor elke categorie een FAQ, misschien dat daar iets nuttigs in staat voor je.

Gr

To Tweak Or Not To Tweak

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:51

danplo

The Force is strong with me

Hopenlijk kan je gewoon op de 22' monitor blijven.
Zeker omdat je dit al eens eerder heb gehad dan is een kleiner model wel weer een aardig stap terug.
Ik heb nu een IIyama 22' HM204DT echt weer een aanrader.
Ben er echt blij mee...... ik zou ook niet meer kleiner kunnen.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Zoek wat reviews e.d. en kijk in de winkel naar de monitoren waarvan jij vindt dat die er het beste uitkomen.

Overweeg ook eens een dual-monitor opstelling van bijv. 2 x 19" monitoren. Werkt erg relaxed en is goedkoper mocht je nieuw moeten kopen.

[ Voor 5% gewijzigd door Guardian Angel op 16-10-2003 14:29 . Reden: typo's ]

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Een dual monitor opstelling is inderdaad wat ik in gedachte heb. Ik vind de 19 inch beeldschermen alleen meteen zo duur vergeleken met 17 inch.

Ik kan mijn oude 22 inch inruilen bij Iiyama, maar krijg er dan nog maar zo'n 100 a 150 euro voor hoor ik net en ik twijfel nu wat ik moet doen. Een of twee nieuwe lcd schermen ergens in een winkel of via een site kopen (ik heb nl nog een derde beeldscherm op een tweede computer) en mijn oude 22 inch ergens proberen te laten reparen (hij slaat sinds ik ben verhuisd niet meer aan alsof hij het demagnetiseren niet trekt, heel soms slaat hij toch aan en dan blijft het goed gaan zo lang de monitor warm is maar zodra hij is afgekoeld kost het weer heel veel moeite en tijd om hem aan de praat te krijgen), of mijn oude 22 inch inruilen voor een lcd bij Iiyama en er eventueel een tweede bijkopen. Ook zie ik op de Iiyama site maar drie verschillende 19 inch monitoren.

Wat denken jullie?

Kleiner dan 19 inch wil ik inderdaad niet aangezien ik 22 gewend ben.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

In de C!T www.computertotaal.nl van deze maand staat een test van 19" CRT monitoren. Kwestie van even lezen en naar de winkel rennen om met eigen ogen de monitor van jouw keuze te gaan bekijken.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Dank je maar ik was van plan lcd's te kopen.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Lees eens wat reviews bijvoorbeeld. Dit is ene vraag die je met een beetje moeite/zoekwerk van jezelf kan beantwoorden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.