OK, ik weet dat er al meerdere topics over dit soort problemen geweest zijn, maar ik kon nergens een antwoord op mijn probleem vinden, als er al ergens een antwoord op is geef me dan de lik naar het topic
Ok, de Pc van mijn ouders doet sinds een paar dagen erg vreemd, bij het opstarten zodra het Welkomsscherm van XP in beeld komt geeft met MoBo een korte pieptoon
geen idee waarom, in het boekje staat nergens wat de toon betekent.
maar het welkomsscherm van windows blijft soms 5 minuten staan voordat hij verder gaat naar windows, soms blijft hij net zolang staan tot je op enter drukt en dan gaat hij verder, maar hem meeste doet hij gewoon helemaal niks meer, en moet je de PC resetten.
wat kan hiervan het probleem zijn??
k hoop dat jullie me kunnen helpen.
laterz
Ok, de Pc van mijn ouders doet sinds een paar dagen erg vreemd, bij het opstarten zodra het Welkomsscherm van XP in beeld komt geeft met MoBo een korte pieptoon
maar het welkomsscherm van windows blijft soms 5 minuten staan voordat hij verder gaat naar windows, soms blijft hij net zolang staan tot je op enter drukt en dan gaat hij verder, maar hem meeste doet hij gewoon helemaal niks meer, en moet je de PC resetten.
wat kan hiervan het probleem zijn??
k hoop dat jullie me kunnen helpen.
laterz
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram