1000 emails in word zetten

Pagina: 1
Acties:

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:54
Ik heb een folder met 1000 emails, deze wil ik graag bewaren en uitprinten als een boek. De emails moeten dus vanuit incredimail (dat programma gebruik ik) naar word gecopierd worden. Ik doe het nu email voor email, knippen en plakken. Is er een manier waarmee ik dit automatisch kan doen?

Verwijderd

Ik geloof niet dat ooit iemand op het idee gekomen is om *al* zijn emails uit te printen. Je kan proberen om ze allemaal te selecteren en dan op de printknop te drukken. Als dat niet lukt zul je het handmatig moeten doen, dus begin maar vast >:)

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-09 19:09

Padvinder

doet z'n best

Met incredimail geen ervaring, maar zit er geen optie van "save as..." in dat programma? In Outlook Express kan je berichten bijvoorbeeld als html of txt bestanden opslaan, dat opent wat makkelijker in Word...

Als het niet kan denk ik dat je een leuk weekend tegemoed gaat... ;)

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-09 18:08
Is het niet zo dat - iig bij Outlook - je het .pst bestand als database kunt benaderen? Wellicht is er bij IncrediMail ook een soortgelijk systeem, of er is misschien een export functie naar een bestandformaat waarbij je het geheel als bulk kunt printen.

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 06-09 16:14

Hu9o

Schokkend

Ik heb een soort gelijk probleem.

In Hotmail heb ik al m'n meeltjes nog staan. Deze wil ik wel eens op een of andere manier bewaren, maar niet in m'n inbox.

Hoe kan ik dit het beste doen?? (zonder ze allemaal uit te printen)
Dus in aparte files, of een aantal meeltjes per word file oid? Hoe krijg ik dit voor elkaar?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-09 19:09

Padvinder

doet z&#039;n best

Hu9o schreef op 16 oktober 2003 @ 13:16:
Ik heb een soort gelijk probleem.

In Hotmail heb ik al m'n meeltjes nog staan. Deze wil ik wel eens op een of andere manier bewaren, maar niet in m'n inbox.

Hoe kan ik dit het beste doen?? (zonder ze allemaal uit te printen)
Dus in aparte files, of een aantal meeltjes per word file oid? Hoe krijg ik dit voor elkaar?
Gewoon downloaden met outlook express en dan naar een andere map slepen dan je hotmail inbox. Een map op binnen je lokale mappen dus... dan worden ze uit hotmail verwijderd. Je kan ze uiteraard ook kopieren naar die map.

Die map kan je dan opslaan waar je wil (is een .dbx bestand in de map C:\Documents and Settings\USERNAME\Local Settings\Application Data\Identities\{47E922CC-D671-49AF-A6F5-ACA47489C208}\Microsoft\Outlook Express) en die is weer te openen in outlook express

• Nemrah
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-08 14:51
Je kan een map met e-mails exporteren naar een bestand of naar Acces...
Bestand -> importeren exporteren -> etc.
Effe experimenteren met je gewenste vorm en je komt er wel uit denk ik.

Plant eens een boompje

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
llpineapple schreef op 16 October 2003 @ 12:56:
Ik heb een folder met 1000 emails, deze wil ik graag bewaren en uitprinten als een boek. De emails moeten dus vanuit incredimail (dat programma gebruik ik) naar word gecopierd worden. Ik doe het nu email voor email, knippen en plakken. Is er een manier waarmee ik dit automatisch kan doen?
Khep het net ff voor je getest.

ff importeren naar Outlook, vandaar uit al die 1000 mailtjes selecteren en slepen naar je calendar, die maakt er dan een superlange appointment van :)

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:54
Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 12:58:
Ik geloof niet dat ooit iemand op het idee gekomen is om *al* zijn emails uit te printen. Je kan proberen om ze allemaal te selecteren en dan op de printknop te drukken. Als dat niet lukt zul je het handmatig moeten doen, dus begin maar vast >:)
Mijn zusje is op wereldreis geweest en ze wil die mail als dagboek gebruiken. Vandaar dat ze eerst naar word moeten voor de layout. Elke folder wordt door incredimail opgeslagen in één bestand, hierin staan alle mailtjes achter elkaar met veel zinloze info over de verzendmethode etc.

Mijn zusje heeft er dus toch maar voor gekozen om te knippen en plakken, in een uur had ze maand januari al af, jammer dat het niet automatisch kan

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 06-09 16:14

Hu9o

Schokkend

Als je weet hoe het bestand eruit ziet, en een meeltje altijd begin op een bepaald punt, kan je dat prima automatisch laten doen.

Als je een beetje kan programmeren, that is.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Pagina: 1