Toon posts:

Keuze 28 inch breedbeeld tv

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik twijfel erg tussen de keuze van de JVC AV 28H20/35 of een philips 28PW8506/8818. Vooral voor welk merk ik moet gaan. Van philips hoor je toch behoorlijk wat klachten.

Het gaat mij vooral om de beeldkwaliteit, niet zo zeer de geluidskwaliteit aangezien ik hem aan een home cinema set wil koppelen.

Pixelplus heeft nog niet zo heel erg mijn voorkeur, met het gewone tv kijken gaat de kwaliteit er niet zozeer op voorruit. Alleen bij de dvd's.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Verwijderd

Ik ken de tv's die je noemt niet, maar over het algemeen VIND ik voor beel èn geluid JVC beter. maar dat is mijn mening.
Maar mischien ff kijken in een winkel daat staan ze vaak aan met allemaal de zelfde zender aan. dan kan je de beeld kwaliteit echt goed vergelijken

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Ik heb een 82 cm van philips. Ben daar erg tevreden over. Echt een heel mooi strak beeld. Mijn schoonouders hebben een JVS. Ik weet niet of het aan het type ligt (70 cm) maar dat beeld is een stuk minder mooi.

Denk dat het heel persoonlijk is. Je zou ze echt zelf in de winkel moeten vergelijken.

Money for nothin' and your chicks for free

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-08 17:43
Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 13:18:
Ik ken de tv's die je noemt niet, maar over het algemeen VIND ik voor beel èn geluid JVC beter. maar dat is mijn mening.
Maar mischien ff kijken in een winkel daat staan ze vaak aan met allemaal de zelfde zender aan. dan kan je de beeld kwaliteit echt goed vergelijken
Ga dan aljeblieft wel naar een fatsoenlijke winkel waar alles ook afregeld wordt, ik was van de week bij de media markt en daar staat gewoon alles niet afgeteld kwa kleur en helderheid, ja kan dan echt niet eerlijk vergelijken.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• Lurge
  • Niet online

Lurge

ActueleWind

DeeJee schreef op 16 October 2003 @ 13:21:
Mijn schoonouders hebben een JVS.
Maakt JVS nou ook al televisies ? :P :Y)

ActueleWind

• DeeJee
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Lurge schreef op 16 October 2003 @ 13:30:
[...]

Maakt JVS nou ook al televisies ? :P :Y)
En bedankt :) |:( :)

Money for nothin' and your chicks for free

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-08 10:26
hoi

neem ZEKER de panasonic ps1 mee in je zoektocht.
Heb hem al voor 495 gezien bij de megapool en deze tv is denk ik aardig wat beter dan de h20/h35

ikzelf ben ookal 2 weken aan het kijken naar breedbeeld tv's en de panasonic is mn favoriet voor rond de 500 euro. als je al 650 euro kan uitgeven kan dan moet je eens kijken naar de sony fx68

Verwijderd

Topicstarter
ah das jammer, ik dacht dat ik JUIST bij mediamarkt moet kijken voor een check.
Gister was ik even de expert binnengelopen. klanten voor mij kochten een philips tv. Maar hoe die verkoop dat voor elkaar kreeg, echt belachelijk. Ook deed hij een soort 'demo' aan waarbij het linker beeld geeen pixelplus heeft en rechts wel. Rechts natuurlijk veel scherper maar iedereen weet toch gewoon dat links dan een filter overheen zit die het beeld een stuk onscherper maakt. Dat was de doorslag van de koper om hem te nemen. Toch zielig. maarja, om daar nou in de winkel over te beginnen vond ik ook niet zo netjes van mezelf. OFTWEL verkopers heb je niks aan... wie weet een bedrijf in amsterdam e.o. waar je goed kan vergelijken?

Verwijderd

Topicstarter
sja keuzes zijn lastig
JVC AV 28H20/35
philips 28PW8506/8818
panasonic ps1
sony fx68

vast allemaal pracht tv's maar aangezien je bij bv kieskeurig.nl ook veel minpuntjes hoort qua kwaliteit van deze tv's is het moeilijk een keuze te maken. Jammer dat alle merken niet gewoon kunnen bundelen en 1 top tv uitbrengen.... :(

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-08 10:26
de panasonic ps1 kreeg van het engelse blad 'what video' een 10/10 voor picture en ook een 10/10 voor value

Is alleen wel een 50hz, de ps10 is het 100hz model.

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05-2025

Verbal Kint

The man with the plan

Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 13:32:
(..)Ook deed hij een soort 'demo' aan waarbij het linker beeld geeen pixelplus heeft en rechts wel. Rechts natuurlijk veel scherper maar iedereen weet toch gewoon dat links dan een filter overheen zit die het beeld een stuk onscherper maakt. (..)
Als je niet boven op je TV zit is Pixel Plus juist bij gewone TV uitzendingen een enorme verbetering van de scherpte. Echt niet normaal. Die demo, dat is absoluut geen trucje. Bij DVDs zet ik pixel plus uit omdat het dan "te" scherp wordt. Scherptedieptetrucjes van de regisseur gaan soms verloren, alhoewel dit wel persoonlijk is want mijn schoonvader (en over zijn TV gaat het hier) is dit niet met me eens.

Great minds think alike!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het gaat mij vooral om de beeldkwaliteit
Nou, die kan je zelf gaan bekijken. Wij kunnen niet voor jou zeggen wat jij het mooist vindt...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.