Toon posts:

Waar Tucano notebook hoes kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een Tucano Second Skin notebook hoes voor mijn Acer TM 290. Een aantal online shops in Nederland verkopen ze wel maar ik wil graag in de winkel uitproberen of mijn notebook er makkelijk in past. Mijn vraag is dus welke gewone winkels (liefst in Zuid-Holland) verkopen deze hoezen?

• HJR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 18:23

HJR

Ik ben er ook wel benieuwd naar. Je kan op de website van Tucano wel de maten zien van de hoezen. Misschien heb je daar wat aan?

Verwijderd

Ik ben ook benieuwd, maar werken die hoezen niet alleen maar met een iBook?

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Hej, das toevallig, ik heb vandaag net mijn Second skin voor m'n Ibook opgehaald.
Waar ik hem gekocht heb kan je hem helaas niet meer halen, de eigenaar is vorige week plotseling overleden :'(

Euh, ik had nog meer adresjes, rond de 25 Euro, ik zal ze nog wel even opsnuffelen.
En in principe zou je acer er wel in moeten passen mits hij een beetje normaal formaat heeft, de tas is IBM/Apple compatible.
Ik zal nog ff kijken :Y)

edit; hier zijn ze al;

Macstuff.nl en PCstuff.nl (zelfde) hebben ze, en hier ook.

[ Voor 15% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 16-10-2003 19:07 ]

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

Kun je het ook kopen in een normale winkel zodat je het van te voren kunt uit testen?

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

ANL heeft gewoon een winkel in Den Haag;

AnL Mac & Media Store
Laan van meerdervoort 265a
2563 AC Den Haag

Ik weet niet waar je woont maar zoek evt. een andere Macshop op, en bel ze effe vantevoren over hoe en wat. Tucano wordt door Apple zelf op de site aangeraden, dus in principe is het gewoon te leveren door de Applestore.

Komt nog eens bij dat ik hem je ook nog eens aanraad, hij sluit lekker strak af en is voldoende dik om tegen een stootje te kunnen, dikke voldoende!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Stel dat dat nog niet lukt, kijk dan even op www.spierings.net

En waag het niet te klagen :+

Verwijderd

Topicstarter
@ Hydraulik-Phunk: Ik heb aan het eind van de middag besloten om 'm toch maar gewoon online te bestellen, toevallig bij die pcstuff.nl die jij ook noemde. Als het goed is krijg ik 'm maandag binnen, hopelijk word ik net zo tevreden als jij :)

Iig bedankt voor je info!
Pagina: 1