Sindskort wil mijn computer niet meer opstarten. Het begint met een foutmelding tijdens de boot seq: The file blabla.inf en nog een stel bestanden - are invaled, damaged or don't exist. Reinstall windows with the windows XP cd.
Doe ik dus, eerst de partititie proberen te formatteren, dat werkt dus ook niet en na 30% krijg ik een foutmelding, setup cannot continue etc.
Het gaat hier om een Maxtor Diamondmax 9 (80GB, 8MB cache) en Infenion PC2700 made in USA module. HDD gewoon via de IDE poort aangesloten.
Wat is de oplossing? Heb ik badsectors op mijn hdd? Kan ik mijn hdd weg gooien of hoe ist
Ik snap er niets van, gewoon na een normale boot kreeg ik de fout. Zijn er betere programma's om te formatteren / voor mijn probleem?
Doe ik dus, eerst de partititie proberen te formatteren, dat werkt dus ook niet en na 30% krijg ik een foutmelding, setup cannot continue etc.
Het gaat hier om een Maxtor Diamondmax 9 (80GB, 8MB cache) en Infenion PC2700 made in USA module. HDD gewoon via de IDE poort aangesloten.
Wat is de oplossing? Heb ik badsectors op mijn hdd? Kan ik mijn hdd weg gooien of hoe ist
[ Voor 6% gewijzigd door Yokozuna op 16-10-2003 12:37 ]