AngleEye 5 1/4 Bay-Reservoir UV reactive Rev. 2.0

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• TeazNutz
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-06-2008
Hi,

Vraagje.

Heeft iemand dit waterreservoir?
Ik heb namelijk deze als advies gekregen bij mijn offerte voor mijn waterkoelingsset.

DangerDen MAZE4 P4
DangerDen Chipset Blok
DangerDen Radeon Blok
Hydor Seltz L20 Pomp 700 liter per uur
AngleEye 5 1/4 Bay-Reservoir UV reactive Rev. 2.0
Black Ice Pro Radiator Zwart
Enermax 120X120X25MM
Nextcool WA3 Corrosieprotect
Siliconenslang 1 meter 10MM

Ik kan er namelijk niets over vinden.

Ik hoor het graag....

P.S. Deze spullen staan bij www.xxlcases.nl op de site

http://specs.tweak.to/7903

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

zoeken met google is bij mij gelijk raak... krijg ik er een mooie revieuw uit.... Maar wat wil je verder met dit topic??

[ Voor 15% gewijzigd door Apen-nootjes op 16-10-2003 12:38 ]

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• TeazNutz
apen-nootjes schreef op 16 October 2003 @ 12:37:
zoeken met google is bij mij gelijk raak... krijg ik er een mooie revieuw uit.... Maar wat wil je verder met dit topic??
Weten of er mensen zijn die dit gebruiken, en wat hun ervaringen met die reservoir zijn.

That's all!

• McRam
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

McRam

Tja...

Beetje off topic, maar is 1 meter slang voor zoveel blokjes niet wat weinig? Ik heb zelf ook 3 blokken en was ongeveer 2 - 2,5 meter kwijt (was wel slechte slang die heel erg snel knikte).

Pain don't hurt. Babes love scars. Broken bones heal.

Verwijderd

xxlcases is op dit moment iets te duur naar mijn mening. www.freezinghardware.nl kan je veel schelen, mik daar maar eens dezelfde of vergelijkbare onderdelen in je winkelmandje en zie dat het onder de streep best kan schelen.

Dat Angel Eye reservoir is het beste reservoir wat ze hebben. Te meer omdat de rest suckt. Ik heb zo'n Klax ding besteld, begin dit jaar, die je op de pomp schuift. Waardeloos ding, en dat is nog zacht uitgedrukt. Heb sinds kort de Angel Eye en die is echt VEEL beter, systeem koelt nu ook 10 (!) graden koeler omdat alle lucht er EINDELIJK uit is.

Die LED's die ze er bij leveren kan ik echt aanraden, supercool effect en er komt meer licht vanaf dan je in reviews ziet. Je kan die ook zelf kopen natuurlijk, dat is goedkoper dan 10 euro, moet je wel verstand hebben van led's en volt etc.

Oh en ik heb 3 meter slang besteld destijds, heb ik nu nog profijt van omdat ik alles helemaal heb omgebouwd en de slanglengtes hier en daar te kort waren. Kost ja toch bijna niets en op zo'n enorm bedrag (want ik schat dat je vele honderden euro's aan die offerte kwijt bent) maakt dat ook niet meer uit,.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 12:53 ]

• TeazNutz
Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 12:51:
xxlcases is op dit moment iets te duur naar mijn mening. www.freezinghardware.nl kan je veel schelen, mik daar maar eens dezelfde of vergelijkbare onderdelen in je winkelmandje en zie dat het onder de streep best kan schelen.

Dat Angel Eye reservoir is het beste reservoir wat ze hebben. Te meer omdat de rest suckt. Ik heb zo'n Klax ding besteld, begin dit jaar, die je op de pomp schuift. Waardeloos ding, en dat is nog zacht uitgedrukt. Heb sinds kort de Angel Eye en die is echt VEEL beter, systeem koelt nu ook 10 (!) graden koeler omdat alle lucht er EINDELIJK uit is.

Die LED's die ze er bij leveren kan ik echt aanraden, supercool effect en er komt meer licht vanaf dan je in reviews ziet. Je kan die ook zelf kopen natuurlijk, dat is goedkoper dan 10 euro, moet je wel verstand hebben van led's en volt etc.

Oh en ik heb 3 meter slang besteld destijds, heb ik nu nog profijt van omdat ik alles helemaal heb omgebouwd en de slanglengtes hier en daar te kort waren. Kost ja toch bijna niets en op zo'n enorm bedrag (want ik schat dat je vele honderden euro's aan die offerte kwijt bent) maakt dat ook niet meer uit,.
Kijk op zo'n reactie hoopte ik al! _/-\o_

Thanks man!, Totaal zou ik zo'n € 350 kwijt zijn.

MAAR, ik moet er eerlijksheidshalve wel bij zeggen dat xxlcases wel een korting wilde geven omdat het een set is, en die ziet hier niet bij ;)

Anyway, ik geef liever wat meer uit en dat het goed is, dan dat ik loop te balen omdat ik iets gekocht heb wat ruk is

Slanglengte langer....Check!

Dat reservoir is trouwens het goedkoopste wat ik zie in hun lijst!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-02 07:36
TeazNutz schreef op 16 October 2003 @ 13:15:
[...]

MAAR, ik moet er eerlijksheidshalve wel bij zeggen dat xxlcases wel een korting wilde geven omdat het een set is, en die ziet hier niet bij ;)

Anyway, ik geef liever wat meer uit en dat het goed is, dan dat ik loop te balen omdat ik iets gekocht heb wat ruk is

Dat reservoir is trouwens het goedkoopste wat ik zie in hun lijst!
wil niet je pret bij XXLCases bederven hoor, maar vind FreezingHardware toch echt stukken beter. Bestel veel spullen bij FR en alles binnen 2 dagen in huis, bij XXl kan dat soms nog langer dan een week duren terwijl ze het op vooraad hebben |:( En verder is de mailwisseling bij FR korter dan 5 minuten, lijkt wel op ze iemand hebben speciaal voor de mail naast alle bestellingen. Voor verdere info kijk je maar in de Survey :P

..::System Specs::..

Verwijderd

Oh ze hebben die Klax kutdingen er eindelijk uitgehaald zie ik.
Deze had ik. Daar gekocht. Was 35 euro.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/1028479231.jpg

:r

Luchtbellen willen er niet uit, pomp blijft ratelen. Is in theorie een leuk systeem alleen werkt het niet. Ook niet met trucjes als een stukje zeef-rubber erin of een drupje afwasmiddel om de oppervlakte spanning te breken.

Die Angeleye is zeker geen miskoop en neem de ledjes erbij of haal die elders (3mm) want dat is het zeker waard.
Tekn0z schreef op 16 October 2003 @ 13:20:
[...]

wil niet je pret bij XXLCases bederven hoor, maar vind FreezingHardware toch echt stukken beter. Bestel veel spullen bij FR en alles binnen 2 dagen in huis, bij XXl kan dat soms nog langer dan een week duren terwijl ze het op vooraad hebben |:( En verder is de mailwisseling bij FR korter dan 5 minuten, lijkt wel op ze iemand hebben speciaal voor de mail naast alle bestellingen. Voor verdere info kijk je maar in de Survey :P
Dat is ook mijn ervaring, vorige week 2 bestelling gedaan, 1 bij xxl en 1 bij FH. xxl onder rembours (wilde reservoir rap hebben) en FH (paar Zalman dingetjes besteld) vooruitbetaald. Vrijdag beide besteld. Vrijdag van beide een bevestiging en via internet cash overgemaakt naar FH.
FH stuurde maandag een mailtje van jo, het is verstuurd, dinsdag in huis. En ineens kwam onaangekondigd op woensdag mijn xxl spul. Terwijl ik juist dat eerder had verwacht (geen geknoei met overschrijvingen etc)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 13:26 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Aangezien het hier nogal offtopic gaat over leverantiekwaliteiten van twee hardwareshops en andere pompjes dan wordt bedoeld in de topictitel, gaat deze dicht. Ook omdat dit met een beetje zoeken naar reviews / forumervaringen (niet per se GoT ;)) best te vinden is, zoals apen-nootjes al aan geeft.

Tot slot zou ik Der Vati willen vragen om wat beschaafdere taal te gebruiken, woorden als "kutdingen" en dergelijke komen nogal kinderachtig over.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.