Verwijderd schreef op 16 oktober 2003 @ 12:13:
We hebben hier een Citrix farm met 2 servers met een C partitie van 9 Gig alleen deze loopt vol met profielen die ook al op een andere server worden opgeslagen.
Is het moegelijk om deze profielen niet naar de C partitie van de server te kopieren maar de van de server waar alle profielen opstaan te gebruiken?
Doh

je hebt een farm met 2 servers en gebruikt geen terminal services profile path?? Je hebt toch niet liggen slapen op je citrix cursus?

Dus in je AD bij je users TS profile path naar fileserver opgeven en in je policy opgeven dat ie het lokale profile wist na uitloggen.
Ik vraag me sowieso af wat er gebeurd bij jullie als gebruiker A na een paar keer geredirect te zijn naar CX1 , een volgende keer naar CX2 gestuurd wordt . Dan heb je dus 2 verschillende profielen??
Je C converteren naar M zoals Soundbastard suggereerd zou ik al helemaal niet doen. Een boel software wordt hier niet vrolijk van.
Als je met ruimtegebrek op je fileserver komt zou ik in iedergeval de temp internet files in IE (tenminste als je die draaid via je citrix) aan een bepaald maximum zetten, of deze op een andere plaats laten zetten en laten wissen met een scheduled scriptje .
Wil je mandatory profiles gaan gebruiken maar bepaalde zaken per user gaan regelen dan zou ik eens de flex profile kit proberen als ik jou was :
http://www.xs4all.nl/~soundtcr/