Remote Administrator 2.1 en internetviewer?

Pagina: 1
Acties:

• Charlie932
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 00:34
Ik wil graag een programmaatje gebruiken om via internet (zo ook een internetcafe aan de andere kant van de wereld) mijn desktop te kunnen zien van mijn pc hier thuis.

Nu kan ik dit via verschillende manieren doen, maar ik wil eens de software remote administrator gebruiken. Wat ik echter nergens duidelijk kan terug vinden op hun site is of het kan via een java viewer in de browser zoals VNC dat kan?

Ik wil uiteraard niks hoeven te installeren op de pc in het internetcafe. Gewoon mijn IP intikken met eventueel het poortnummer erachter.

Kan dit met Remote administrator en zoja hoe? Ik kan weinig vinden op hun website hierover.

Anders toch maar VNC ofzo, maar RA zou sneller zijn....

Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.

• dvherk
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-10-2024
Microsoft heeft hier inderdaad wel iets voor....
maar moet je wel een ms systeem hebben ;)
http://www.microsoft.com/...ns/russel/02January14.asp

Met google "windows web based remote desktop" heb ik hem gevonden. En jij? ;)

• Charlie932
Hmm vergeten te melden dat ik W2k pro draai. Geen XP.

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

pt0x

Why are we here..

-remote
Remotly Anywere
Remote Desktop (windows)
telnet :)

-te installen.
VNC
Remote Administrator.

• Charlie932
pt0x schreef op 16 October 2003 @ 11:58:
-remote
Remotly Anywere
Remote Desktop (windows)
telnet :)

-te installen.
VNC
Remote Administrator.
Das het probleem ook niet, maar kan remote administrator gebruikt worden om mijn pc thuis over te nemen zonder optionele software aan de client kant? en dus alleen internet explorer?

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 13:27
https://www.gotomypc.com/

werkt perfecto, compleet internet based.

en met google:

http://www.remotecontrols...control.htm?source=google

niet geprobeert, maar heeft wel interne webserver staat er, werkt op een bepaalde poort via active-x plugin.

[ Voor 61% gewijzigd door BuG2FiX op 16-10-2003 16:10 ]

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Charlie schreef op 16 October 2003 @ 12:04:
[...]

Das het probleem ook niet, maar kan remote administrator gebruikt worden om mijn pc thuis over te nemen zonder optionele software aan de client kant? en dus alleen internet explorer?
Met Remote Administrator kan dat in ieder geval niet. Je zal dan toch het programma moeten installeren.

Verwijderd

Nee, met radmin 2.1 (word al tijden niet meer geupdate :?) kan dat inderdaad niet. Maar je kan de client gewoon meenemen op flop ofzo, hoeft geen probleem te zijn.
Je kan ook kiezen voor RemotelyAnywhere, die kan via browser. Is ook erg uitgebreid, je kan van afstand echt alles zien en wijzigen, processen, geheugengebruik, noem maar op. Ik heb beide erg veel gebruikt en verkies op een LAN radmin (klik klik en je kan al adminnen).

Mijn broertjes (bij mijn ouders thuis) hebben radmin erop, op een custom poort en met password. Big brother is watching you >:)
Ikzelf heb op mijn kamer remotelyanywhere op mijn PC, omdat ik nooit weet waar ik ben, school, vrienden, en om nou altijd een flop met client mee te zeulen enzo, nee. Vaak gaat het toch maar om 1 bestandje wat ik van thuis moet hebben ofzo.

• ArjanSp
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-01 12:53
als je radmin op je pc thuis hebt geinstalleerd, kan je gewoon de viewer...exe en een .dll kopieren en meenemen of anders op een website plaatsen die je dan kan downloaden op een andere lokatie.
Op de andere pc (internetcafe) hoef je alleen maar die twee bestanden te downloaden om daarna daarmee je remote-admin sessie op te zetten.

Rest alleen nog de vraag of het internetcafe bepaalde poorten gesloten heeft of niet. Of je zou je remoteadmin server op port 80 moeten zetten, dan weet je zeker dat je hem op andere lokaties ook kunt bereiken.

• Charlie932
Bedankt mensen voor de reacties! Ik kies er niet voor om software te moeten meezeulen of apart installeren/draaien aan de andere kant. Dus ga ik eens kijken wat RemotelyAnywhere kan doen voor mij.... ik kon nergens expliciet terug vinden of Remote Admininistrator het ook niet kon via een webbrowser. Maar dat schijnt dus niet het geval.

Nogmaals dank.

Pagina: 1