Toon posts:

[Outlook 2000] plaats outlook.pst

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goede middag,

Wij hebben hier een 'probleempje' we zijn er al heel de ochtend mee bezig :(
We willen graag dat onze outlook.pst te vinden is in de homedirectory van een gebruiker (op de server dus) en niet in c:\documents and setting\%username%\local settings\. want de local settings worden niet mee genomen in een Profile van een User. Nu kunnen we outlook.pst plaatsen in de home directory de oude verwijderen en vraagt hij vanzelf waar het nieuwe bestand moet komen staan.
Maar dit moet dan op elke pc afzonderlijk in het netwerk en dat is geen optie voor ons. Ik heb al verschillende artikels gelezen op tweakers en google maar niet echt een goede oplossing..

Iemand enig idee?
Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
We hebben net dit bericht gevonden van Microsoft:

http://www.support.micros...n-us;266255&product=out2k

helaas moeten we dan nog elke pc af om dit te veranderen :(

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
kun je die registrysetting niet wijzigen door middel van een logonscript

beetje creatief zijn moet dit toch oplossen me dunkt

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Weet je zeker dat je dit wel wilt? Als het een Roaming Profile betreft wordt het PST-bestand steeds van lokaal naar remote gekopieerd bij aan en afmelden. dat kan behoorlijk wat netwerkverkeer genereren.

Je kunt die registry-fix toch ergens in het login-script wegzetten? Dan wordt het uitgevoerd als users inloggen.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt nu redelijk na regedit gedraaid te hebben. Moet je handmatig in outlook je plaats outlook.pst plaats bepalen. daar een nieuwe laten aanmaken!! anders werk bijv outlook today niet. en dan de oude outlook.pst importeren hierna werkt t.

Login script wilde we proberen maar alleen administrator mag het register editten :(
erg lastig nu handmatig gedaan en t werkt :)

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:35
Tachyon schreef op 16 October 2003 @ 11:51:
Weet je zeker dat je dit wel wilt? Als het een Roaming Profile betreft wordt het PST-bestand steeds van lokaal naar remote gekopieerd bij aan en afmelden. dat kan behoorlijk wat netwerkverkeer genereren.

Je kunt die registry-fix toch ergens in het login-script wegzetten? Dan wordt het uitgevoerd als users inloggen.
Mja zoiets als een kixscript zeker? Hier op me werk werken we ook met het kixscript, hoe of wat moet je me niet vragen, maar standaard word de pst op de homefolder van de gebruiker neergezet.

http://specs.tweak.to/5253

Pagina: 1