Toon posts:

Msn berichtgeschiedenis als een afzonderlijk bestand opslaa

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met de MSN help kom ik niet verder:

Klik in het menu Bestand van het hoofdvenster of gespreksvenster op Berichtgeschiedenis openen. Selecteer een contactpersoon en klik vervolgens op OK.
–of–

Klik met de rechtermuisknop op een contactpersoon en klik op Berichtgeschiedenis openen. Er wordt een geschiedenis weergegeven van elk gesprek dat je met deze contactpersoon hebt gehad.
Opmerking

MSN Messenger slaat maximaal 8.192 berichten op je computer op. Wanneer deze limiet is bereikt, kun je kiezen of je de oudere berichten wilt archiveren of verwijderen. Als je voor archiveren kiest, kun je de berichtgeschiedenis als een afzonderlijk bestand opslaan. Als je voor verwijderen kiest, worden de oudste berichten verwijderd om plaats te maken voor nieuwe berichten.

Verwante onderwerpen

------->
Ik wil een bestand openen van mijn berichten geschiedenis dat te vol was ( waar dus veel mee gesproken is ) maar om dat bestand te openen heb je "iets" nodig om het te kunnen lezen maar wat is dat iets want als ik het"*.xml bestand wil inlezen dat gaat dat niet zo makkelijk.

Wie weet de oplossing :?

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

.xml kan je toch openen met internet explorer en dan bestand opslaan als .txt o.i.d

E-Developing

Verwijderd

het xml bestand kun je idd gewoon in je browser openen, moet je anders maar ff IE 6 d/l oid.. (www.windowsupdate.com). ik kan me overigens niet voorstellen dat het teruglezen uit een txt-je makkelijker is dat uit het xml bestand, daarin staat alles netjes gescheiden en overzichtelijk, maarja, je moete natuurlijk doen wat jij het makkelijkst vind..

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-09 01:19

DinX

Motormuis

.xml kan je gewoon openen in IE en mozilla.

Als je je logs echt als .txt wil kan je altijd nog msnplus installeren. Die slaat het ook op als .txt

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Verwijderd

Topicstarter
Thnkz :) hij had als standaard namelijk Word er in staan