Toon posts:

win xp backup

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey

ik heb nu een nieuw probleem. ik heb win xp en had win nt. als ik nu dus een backup maak met win xp lijkt alles te werken maar is niet zo.

ik maak een gehele backup van de c: schijf (700 mb)
zet deze op de e: schijf (tweede harde schijf)
als mijn backup zowat is afgelopen dient er nog wat op een floppydisk gezet te worden. als ik hierna dus mijn win xp opnieuw wil installeren moet ik op een gegeven moment op f2 drukken om de herstel te maken. dan moet ik ook de floppydisk er weer in doen. vervolgens kan die wel de floppydisk zien maar krijg elke keer hetzelfde scherm terug wat betekent dat er niet de goede informatie opstaat.

als ik dan gewoon win xp opstart om te kijken wat er nou opstaat zie ik in setup.txt staan bij version: winNT 5.1

en dit terwijl ik bij de win xp installatie de gehele schijf heb geformatteerd om vervolgens de win xp installatie te vorderen.

kan iemand mij helpen

Verwijderd

Windows XP == WinNT 5.1 :)

dus... niets aan de hand :P

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 10:23 ]

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-05 11:31

CNS

winNT 5.1 = Windows XP dit zou dus goed moeten zijn.

Verder heb ik geen ervaring met het backup/restore mechanisme van XP.
Persoonlijk werk ik met Ghost. Opstartdisk van Ghost erin en huppakee de ghostfile van partitie X naar partitie C restoren. Werk bij mij prima.

Verwijderd

Topicstarter
de backup loopt prima (lijkt), want als me systeem nou crashed ofzo dan heb ik niets aan die backup want het werkt niet met die floppyydisk