Voor een klant van mij ben ik bezig om uit een java spel informatie aan het uitlezen dmv PHP. Een van de informatiebronnen is hoelang er iemand over doet om het spel te spelen, bijv. 34.544 seconden.
Erg vreemd is alleen dat als ik met PHP de tijd uitlees ik een tijd krijg van bijv. 35.000 ipv 35.324 maar als ik bijvoorbeeld het spel in DOS prompt uitlees dan krijg ik wel de precies tijd.
Ik heb echt al alles geprobeerd, o.a met een typecast (double) enz. Waar zou dit door kunnen komen ? Aan de server ligt het ook niet want ik heb het op twee verschillende servers geprobeerd.
De code ziet er zo uit:
Ik ben er nu al weet ik hoe lang mee bezig maar het lukt maar niet om de preciese tijd te krijgen
Erg vreemd is alleen dat als ik met PHP de tijd uitlees ik een tijd krijg van bijv. 35.000 ipv 35.324 maar als ik bijvoorbeeld het spel in DOS prompt uitlees dan krijg ik wel de precies tijd.
Ik heb echt al alles geprobeerd, o.a met een typecast (double) enz. Waar zou dit door kunnen komen ? Aan de server ligt het ook niet want ik heb het op twee verschillende servers geprobeerd.
De code ziet er zo uit:
code:
1
2
3
4
5
6
| $decoded = strtr($_GET[ss], "abE2RK2WVMG)L.AYH^ FTOZ3P917I@(D0SBE5'NAX-8U6C", "&=@.'()^-0123456789 ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ"); $decoded = $decoded." "; $time = eregi_replace("(.*)(time=)", "", $decoded); $time = eregi_replace("( )(.*)", "", $time); |
Ik ben er nu al weet ik hoe lang mee bezig maar het lukt maar niet om de preciese tijd te krijgen
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 10:16 ]