Toon posts:

[win xp] Kan geen 762 mb ISO file branden

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ten eerste heb ik uitgebreid gezocht bij search en er stond geen passend antwoord.

Als ik een ISO file van 762 mb wil branden op een 800 mb cd-r, dan krijg ik twee foutmeldingen.
- the block size doesn't correspond with the image file length. Change the block size.
Wat ik ook probeer te veranderen hij blijft deze melding geven. Ik kan kiezen voor correct of ignore, als ik ignore kies, dan is de cd-r niet leesbaar na het branden.

- hij zegt dat de cd-r te weinig ruimte heeft, maar dat klopt niet, omdat deze wel degelijk 800 mb is.

Wat kan ik hier aan doen?

Bedankt alvast

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:54

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Cd-r moet je dan zowieso kunnen overburnen en hoe laad je de iso in het brand programma? en welk programma gebruikt je, wat voor'n iso etc etc meer info :P

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-03 05:48
Snap niet wat dit met windows XP te maken heeft ... Geef eens aan welke software je gebruikt om de cd te branden.

-

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik nero 6 en daarbij heb ik al bij voorkeuren in de expert mode aangegeven dat hij 90 minuten moet branden.
ik laat hem door eerst nero burning rom te kiezen, daarna selecter ik record en daarna selecteer ik de iso fils.
Het soort iso is niet helemaal duidelijk. Hij pakt die 2048 niet en hij brandde met een ander programma wel op die 2350(of zoiets), maar deze cd was niet leesbaar.

Bedankt

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Gebruik je de interne XP brandprogramma? Heb je al ander brandsoftware geprobeerd? Heb je hem op Overburnen gezet? etc..etc.. Kijk verder ook eens in de FAQ van dit subforum onder "Mijn CD/DVD lezer/brander werkt niet goed onder Windows" voor meer tips en suggesties :) (en ook in welk subforum je zo'n topic moet openen ..)

Deze topic gaat in ieder geval dicht, omdat het niet aan de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) voldoet (er staat nergens welke programma je gebruikt, of je al andere had geprobeerd, wat je had uitgezocht en of de oplossingen in de FAQ soelaas boden, etc..).

[ Voor 5% gewijzigd door BalusC op 16-10-2003 10:02 ]

Dit topic is gesloten.