Toon posts:

Logitech Cordless MouseMan Optical Disco...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiemorgen....

Ik heb sinds een half jaartje de MouseMan in mijn bezit, werkt helemaal perfect, helemaal met games... maar het probleem is nu... de batterijen raken wel heel snel op...

Als mijn computer uit staat... dan is het een complete disco in mijn muis :>
Mijn muis staat wel op een muismat met pittig wat verschil in kleur, maar zal hij daar naar zoeken?

Is er geen houder te koop, of moet ik gewoon telkens de baterijen er uithalen als ik de pc uitzet, dat lijkt me ook niet erg logi(tech)s.

Wie heeft de onthullende woorden! :P

PS... Dit bericht hoort hier toch wel :/

Verwijderd

Wat je waarschijnlijk bedoeld is dat je steeds dat rode lampje aan en uit ziet gaan.
Dat is niet omdat ie die kleuren op je muismat zoekt, maar is een energie spaarstand.
Is mij ook opgevallen bij me mx700, eerst word ie minder fel en uiteindelijk gaat ie knipperen.

Ik denk ook niet dat je dat tegen kunt gaan, of wat je al zei de batterijen eruit halen.
(heb zelf lang gewacht met het kopen van een draadloze muis vanwege de batterijen, daarom vind ik wel de mx700 zo makkelijk met dat laadstation)

• mc_Emperor
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05 10:14
Ik heb ook een cordless mouseman optical (Logitech cordless desktop optical). Ik heb precies hetzelfde, maar ik laat het maar. Steeds de batterijen eruit halen is ook geen optie vindt ik. Dan moet je ook steeds weer connecten. Dan maar meer batterijen verbruiken.

Verwijderd

Topicstarter
wat mij wel op viel:

als ik hem op een stuk wit papier zet, dan is het wel stil ...

now, de mx700 dan maar? >:)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 11:33 ]