Toon posts:

Ozaki HM-030 test

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als een van de eerste op het web (zo lijkt het in elk geval toch). Heb ik een Ozaki surround systeem aangeschaft. ozaki hm-030

Bij aankoop leek het me een kleine doos. Maar eenmaal opengedaan zat er echt wel alles mooi in.
Mooie design boxen en houten superwoofer. De aansluiting van dit systeem kan iedereen, heel duidelijk weergegeven.
Nu hoe speelt het? Wel kan ik kort over zijn, FANTASTISCH, zeker voor zijn prijs.

zeker een aanrader.

meer info: www.ozaki.be/nl

Verwijderd

Topicstarter
foutje in de site,

dit is voor de HM-030
http://www.ozaki.be/nl/893.asp

voor andere sets www.ozaki.be/nl/start.asp

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-07 18:42

JT

VETAK y0

In een test staat over de geluid wat de zwakke en sterke punten zijn en nog veel meer. Heb nog nooit een review gezien korter dan deze, de reviews die ik ken zijn minimaal 4x zo groot :X

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• guanpedro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-12-2025

guanpedro

Live forever or die trying

Inderdaad, kan je wat meer vertellen over de sets? Heb je de kanalen apart getest om te kijken hoe het geluid van elke box is? Misschien dat je meer kan posten over het geluid bij:

- Spellen
- Films, specifiek muziek
- Films, specifiek dialoog
- Games

PC: MSI-NEO2FISR P4-2.6HT@2.8 Dual-channel GEIL-PC3500 Intel CSA GB-LAN 9600PRO Pioneer DVR106 Server: Dual Xeon-2GHz 3Ware 7500-12 11x120GB RAID5 GB-LAN RH 9 2.4.22 Digicam: Sony DSC-F717

Verwijderd

Ik vind het niet nodig om dit topic te kicken met een vraag hoe het klinkt. Imo is dit al een beetje een vaag topic. In mijn ogen heb je bij speakers echt alleen wat aan je eigen ervaringen.

Het is zo erg smaakgebonden zodat iemand niet echt kan zeggen of het voor jou ook goed klinkt. :)

Dit topic is gesloten.