Toekomst van Onzin Forum?

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

• Weppel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-02 09:48
Graag zou ik de stand van zaken weten omtrend de toekomst van het Onzin Forum

damn wat heb ik dat weer mooi gezegt :)

Weppel

• Laurent
  • Niet online
Een ding kan ik zeggen: vaag zou het blijven :)

Verwijderd

Stil, we mogen Femme&Co. niet lastig vallen in hun debat :)

Hehe MW heeft al besloten om weg te gaan (oei wat is die weggespest), dus daar zullen we geen last meer van hebben :)

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom de adjes ZO moeilijk doen? er is wel vaker mot op fora, maar toch niet zo erg dat je een forum sluit?

Verwijderd

Oja adjes; jullie verpesten m'n slaapritme weer terug naar normaal, pestkoppen ;)

• Weppel
Op maandag 04 december 2000 21:56 schreef minus0ne het volgende:
Stil, we mogen Femme&Co. niet lastig vallen in hun debat :)

Hehe MW heeft al besloten om weg te gaan (oei wat is die weggespest), dus daar zullen we geen last meer van hebben :)

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom de adjes ZO moeilijk doen? er is wel vaker mot op fora, maar toch niet zo erg dat je een forum sluit?
maar DIE moesten we niet hebben, SP moest weg :) ;) :P

Verwijderd

Op maandag 04 december 2000 22:01 schreef Weppel het volgende:

[..]
maar DIE moesten we niet hebben, SP moest weg :) ;) :P
Waarom ik? Heb ik jou ooits iets verkeerds gedaan? D8 het niet. Als jullie niet zo dom op die topic hadden gereageerd, was het forum nog open. JIJ...bent 1 van de schuldige. Samen met nog een paar waar ik liever de namen niet van noem.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
sweetie: negeer't ff meid.. er staan trouwens een aantal smileys bij dus misschien moet je't helemaal al negeren..
NIET reageren is de beste gave van een fora bezoeker

• Weppel
Op maandag 04 december 2000 22:12 schreef Sweet Pumpkin het volgende:

[..]
Waarom ik? Heb ik jou ooits iets verkeerds gedaan? D8 het niet. Als jullie niet zo dom op die topic hadden gereageerd, was het forum nog open. JIJ...bent 1 van de schuldige. Samen met nog een paar waar ik liever de namen niet van noem.
Klopt als een bus, en een ban van een week voor mij is volledig terrecht.
Jij zei (oa) dat ik me maar moest gaan trekken, en tijd terug nog meer dingen, ik ga ze niet allemaal opnoemen, want dat word teveel....

Verwijderd

Op maandag 04 december 2000 22:21 schreef Weppel het volgende:

[..]
Jij zei (oa) dat ik me maar moest gaan trekken, en tijd terug nog meer dingen, ik ga ze niet allemaal opnoemen, want dat word teveel....
Dat zal je dan wel uitgelokt hebben. Maar goed, laten we er maar over kappen. Straks komt er weer een vlam in de pan.

Verwijderd

Scheld mij maar uit... ben toch newbie

Verwijderd

Op maandag 04 december 2000 22:21 schreef Weppel het volgende:

[..]
Weppel, wat lul je nou? MW was degene die onder SP's naam het hele gedoe begon :(
SP is onschuldig.

Verwijderd

Op maandag 04 december 2000 23:05 schreef minus0ne het volgende:

[..]
Weppel, wat lul je nou? MW was degene die onder SP's naam het hele gedoe begon :(
SP is onschuldig.
Of dat écht zo is laat ik in het midden.... het antwoord van MW was niet echt overtuigend te noemen... Elkaar de handen boven het hoofd houden is blijkbaar gemakkelijker dan iedereen denkt.... De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.

Maar dat doet er niet toe en ik denk ook dat het niet verstandig is om hier verder over door te discussieren. Daarmee haal je het OF niet mee terug.

Belangrijker is om te bekijken of er een mogelijkheid is om het OF terug te halen. Ik ben in ieder geval blij dat een aantal hun fouten inzien en hiervan spijt hebben. Natuurlijk waren dat bij de vorige 2 sluitingen ook het geval. Er moeten gewoon wat duidelijkere richtlijnen komen en goede oplossingen komen (voor die oplossingen kun je terecht bij de aantal andere topics over het OF in "Lieve Adjes").

Verwijderd

:r Laat Sweetie~ toch met rust man....

Ik bedoel Weppel...

Weet tegen wie je het hebt....

Het werkt hier net als met wolfen: in roedels...
Sweetie~ loopt al heel lang 'ergens' vooraan...

Waar loop jij?

(Dit is geen flame oid, ik wordt gewoon een beetje slap van al die natrappen die SP de hele tijd van mensen krijgt...Dus pay no attention to it, lees het gewoon en begin er niet meer over!)

Verwijderd

Och, help ons met Grote FOK!ers vs. Tweakers Flamefestijn!

http://www.fokforum.nl/showtopic/25282

http://www.fokforum.nl/showtopic/25243

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
:( slotje

Only fools are enslaved by time and space.

Verwijderd

Op dinsdag 05 december 2000 00:09 schreef LoneRanger het volgende:
:( slotje
Jezus, stel je voor 1 keer niet zo aan. Kind.

Mama, snoepje!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ok Mojo, ik neem het terug, geen slotje en geen snoepjes.
Elke serieuze OF'er laat het erbij omdat zij weten dat wat er gebeurd is en waarom de adje/modjes er genoeg van hebben terecht is.
Ik geef voor 1 keer mijn mening door te zeggen dat hier in lieve adjes de trieste figuren die mede schuldig zijn aan de sluiting van het OF threads openen en dat zuigt.
[sorry voor die paar serieuse mensen die ik niet bedoel,]
Diep triest is ook wel die figuren die hier ,zei het op een iets hoger nivo, elkaar toch nog steeds flamen.
Normaal reageer ik totaal niet op zoiets maar goed jij wou het kennelijk horen?

Only fools are enslaved by time and space.

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:10
stop nou eens met dat onzinnige geflame
ik mag hopen dat de admins/mods op fokforum het zaakje ook dicht gooien, want tweakers en fokzine hebben totaal geen ruzie met elkaar, zijn juist zuster sites om het zo maar ff te noemen (even ter duidelijkheid: dat zegt dus niks over de bezoekers van de sites)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.