Graag zou ik de stand van zaken weten omtrend de toekomst van het Onzin Forum
damn wat heb ik dat weer mooi gezegt
Weppel
damn wat heb ik dat weer mooi gezegt
Weppel
Verwijderd
maar DIE moesten we niet hebben, SP moest wegOp maandag 04 december 2000 21:56 schreef minus0ne het volgende:
Stil, we mogen Femme&Co. niet lastig vallen in hun debat
Hehe MW heeft al besloten om weg te gaan (oei wat is die weggespest), dus daar zullen we geen last meer van hebben
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom de adjes ZO moeilijk doen? er is wel vaker mot op fora, maar toch niet zo erg dat je een forum sluit?
Verwijderd
Waarom ik? Heb ik jou ooits iets verkeerds gedaan? D8 het niet. Als jullie niet zo dom op die topic hadden gereageerd, was het forum nog open. JIJ...bent 1 van de schuldige. Samen met nog een paar waar ik liever de namen niet van noem.Op maandag 04 december 2000 22:01 schreef Weppel het volgende:
[..]
maar DIE moesten we niet hebben, SP moest weg![]()
![]()
Klopt als een bus, en een ban van een week voor mij is volledig terrecht.Op maandag 04 december 2000 22:12 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
[..]
Waarom ik? Heb ik jou ooits iets verkeerds gedaan? D8 het niet. Als jullie niet zo dom op die topic hadden gereageerd, was het forum nog open. JIJ...bent 1 van de schuldige. Samen met nog een paar waar ik liever de namen niet van noem.
Verwijderd
Dat zal je dan wel uitgelokt hebben. Maar goed, laten we er maar over kappen. Straks komt er weer een vlam in de pan.Op maandag 04 december 2000 22:21 schreef Weppel het volgende:
[..]
Klopt als een bus, en een ban van een week voor mij is volledig terrecht.
Jij zei (oa) dat ik me maar moest gaan trekken, en tijd terug nog meer dingen, ik ga ze niet allemaal opnoemen, want dat word teveel....
Verwijderd
Weppel, wat lul je nou? MW was degene die onder SP's naam het hele gedoe begonOp maandag 04 december 2000 22:21 schreef Weppel het volgende:
[..]
Klopt als een bus, en een ban van een week voor mij is volledig terrecht.
Jij zei (oa) dat ik me maar moest gaan trekken, en tijd terug nog meer dingen, ik ga ze niet allemaal opnoemen, want dat word teveel....
Verwijderd
Of dat écht zo is laat ik in het midden.... het antwoord van MW was niet echt overtuigend te noemen... Elkaar de handen boven het hoofd houden is blijkbaar gemakkelijker dan iedereen denkt.... De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.Op maandag 04 december 2000 23:05 schreef minus0ne het volgende:
[..]
Weppel, wat lul je nou? MW was degene die onder SP's naam het hele gedoe begon
SP is onschuldig.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Jezus, stel je voor 1 keer niet zo aan. Kind.Op dinsdag 05 december 2000 00:09 schreef LoneRanger het volgende:
slotje
Only fools are enslaved by time and space.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq