It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.
Member Server == client hoor...
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
De samba 3.0 server is daarvoor gemaakt daar zit het verschil tussen de 2.x en de 3
Ehmm... nou niet bepaald in het netwerkjargon van ADS. Member Server is zoiets als een File/Printer serverBackSlash32 schreef op 16 oktober 2003 @ 00:12:
Member Server == client hoor...
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
...maar daarmee wel lid van domain net als een client.. en aangezien meneer met Samba bezig is en dat file/printserver kan wezen...
[edit]
Laat ik het anders zeggen:
Een win2k bak die je als Memberserver laat werken meld je net als een workstation client aan op AD.
dat je daar ook File Sharing Services op draait is dan even punt 2 (DFS buiten beschouwing gelaten).
[edit]
Laat ik het anders zeggen:
Een win2k bak die je als Memberserver laat werken meld je net als een workstation client aan op AD.
dat je daar ook File Sharing Services op draait is dan even punt 2 (DFS buiten beschouwing gelaten).
[ Voor 48% gewijzigd door alt-92 op 16-10-2003 01:42 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dat is duidelijker!
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Daar zat ik ook zelf mee te stoeien.
Ik heb niet verder gekeken naar een member server, omdat ik er vanuit ging dat dat een stand-alone server was in het netwerk. En ik wil alleen maar een client in het netwerk, zonder dat ik bestanden en printers deel.
Maar dat ik wel connecties kan maken naar andere printers en file-shares in het netwerk.
Ik zal vandaag eens kijken of ik het aan de praat kan krijgen.
U wordt op de hoogte gehouden
Ik heb niet verder gekeken naar een member server, omdat ik er vanuit ging dat dat een stand-alone server was in het netwerk. En ik wil alleen maar een client in het netwerk, zonder dat ik bestanden en printers deel.
Maar dat ik wel connecties kan maken naar andere printers en file-shares in het netwerk.
Ik zal vandaag eens kijken of ik het aan de praat kan krijgen.
U wordt op de hoogte gehouden
It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.
Pagina: 1