Toon posts:

No one lives forever

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit vast in skyscraper act 5
Heb iedereen uitgeschakelt kan alleen geen lift vinden die werkt. Heb de verdieping waar je begint, en de verdieping daaronder gehad zonder ondekt te worden.
Wie kan helpen :?

Verwijderd

Wees meer specifiek!
zeg es hoe de map eruit ziet, wat de missie is, dan snap ik m :)

Verwijderd

Topicstarter
Ben net in het vorige deel met de glazenwasselift naar beneden gekomen.
Moet nu in een kantoor 18 stukken jatten (die heb ik al) Moet nu een lift zoeken om naar de buisnessfloor (ofzoiets) te gaan

Verwijderd

Op maandag 04 december 2000 21:42 schreef Taco het volgende:
Ben net in het vorige deel met de glazenwasselift naar beneden gekomen.
Moet nu in een kantoor 18 stukken jatten (die heb ik al) Moet nu een lift zoeken om naar de buisnessfloor (ofzoiets) te gaan
OWH! makkelijk :)

zoek ergens (ik geloof in een lunch-pauze-achtige ruimte) naar een codebreaker, en gebruik die op een keypad die daar ergens is (vlakbij conference room) en dan kan je met de lift naar boven :)

Let op: die LEVEL die je nu gaat doen is MOEILIJK, stealth is essentieel! overal guards :(

Verwijderd

Topicstarter
Thanx again :)

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:27
Ik zit vast met No One Lives Forever in dat level "berlin, scene 3" waar je die professor moet redden. Nu heb ik hem al gevonden, maar ik krijg hem niet in de lift.. (om zelf in de lift te komen moest ik eerst ergens naar beneden springen, en dan met de lift omhoog, maar dan wil die professor er niet in :(...)

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-02 16:13
Heb je nog een wapen in je hand? Dat moet je weg doen, anders gaat de professor inderdaad niet mee.

Verwijderd

Op maandag 04 december 2000 22:12 schreef Overspeed het volgende:
Ik zit vast met No One Lives Forever in dat level "berlin, scene 3" waar je die professor moet redden. Nu heb ik hem al gevonden, maar ik krijg hem niet in de lift.. (om zelf in de lift te komen moest ik eerst ergens naar beneden springen, en dan met de lift omhoog, maar dan wil die professor er niet in :(...)
Je moet je blaffer wegdoen, en zorgen dat hij je volgt ('activate' op prof. doen).

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:27
Nee, wapen heb ik niet meer in de hand, en hij volgt verder ook wel, behalve dat ie niet in die lift wil. Maar volgens iemand anders moest er nog ergens een deur zijn waar je in moet...

'k zal nog ff proberen :)

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-02 16:00
Klopt...je hoeft helemaal niet met die lift.

Je moet een stukje terug en dan heb je een deur aan de zijkant waar je eerst een " I have work to do" melding van haar krijgt als je daar al eerder was.
Gewoon die deur door en dan heb je dat level gehaald.
Volgende level is btw ook wel kewl..hoop niet dat je hoogtevrees hebt. 8-)

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

kijk dan hier ff(zijn julie nog nooit op en gamessite geweest)

http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/27780.html

http://psnprofiles.com/AfthyX

Pagina: 1