Ok ik ben vanmiddag bezig geweest met men nieuwe PC in elkaar te zetten en er is iets waar ik niet uit kom. Namelijk een clustertje met enkele kleine zwarte plugjes die van vooruit de case komt nabij de twee fans en de USB ports aan de voorkant.
Ze hebben allemaal codes erop staan zoals:
VCC1
GND1
Data+1
Data-1
Shield
en hetzelfde met allemaal 2tjes erachter. het zijn er 9 in totaal. Erm wat doe ik hiermee? In de mobo manual las ik iets over the System management Bus waar een VCC plug in moest, maar welke dan
Dan nog iets.
Serial ATA ports for je HD. Kan ik 1 als master aansluiten via die serial ATA, en dan mijn tweede HD gewoon als master via IDE 1 ?
edit: DOH! Ik lees net nogmaals voor de derde keer ofzo dat over die VCC plugs door en ik begrijp hem nu
Vandaag ook tentamen gehad en drie uur slaap gister daardoor dus ben geen
vandaag
Moet alleen dat over die serial ATAs weten dus
Ze hebben allemaal codes erop staan zoals:
VCC1
GND1
Data+1
Data-1
Shield
en hetzelfde met allemaal 2tjes erachter. het zijn er 9 in totaal. Erm wat doe ik hiermee? In de mobo manual las ik iets over the System management Bus waar een VCC plug in moest, maar welke dan
Dan nog iets.
Serial ATA ports for je HD. Kan ik 1 als master aansluiten via die serial ATA, en dan mijn tweede HD gewoon als master via IDE 1 ?
edit: DOH! Ik lees net nogmaals voor de derde keer ofzo dat over die VCC plugs door en ik begrijp hem nu
Vandaag ook tentamen gehad en drie uur slaap gister daardoor dus ben geen
Moet alleen dat over die serial ATAs weten dus
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2003 23:34 ]