Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
ik heb wel eens gehoort dat je je pocket pc kan laten werken als een afstandsbediening, voor bijvoorbeeld de televisie, dit gaat dan via de infra rood poort.

ik heb alleen geen idee hoe of wat ik moet zoeken om dit voor elkaar te krijgen.
ik heb het hier over een HP Ipaq 1915.

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11 23:39
ik heb een ipaq 3970, hierbij zat nevo een programmaatje wat je met de orginele afstandsbediening kan programmeren...

je kiest een knop in de edit mode, richt je afstandbediening van je TV bv op je ipaq, en wat je ipaq doet is kijken wat je afstandbediening zend, dit slaat hij op. en aapt hij bij een druk op de knop na :-)

zijn ook wat freeware programmaatjes voor.
windowsce.pagina.nl is wel een leuk startpunt voor zulke dingen

• Thomasje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05-2024

Thomasje

Semacode

Mijn vader heeft er ook een. Bij zijn pakket zat het proggie Nevo deze kan er voor zorgen dat je hele huis bijna te bedienen is. Tv radio lichten enz enz enz. Alle merken komen ook bijna voor.

Staat er op de cd van HP het proggie nie

Er was iemand mij voor die zegt eigenlijk bijna hetzelfde

[ Voor 12% gewijzigd door Thomasje op 15-10-2003 23:30 ]

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-11 20:12
volgens mij kan dat niet met die ipaq 1915, maar moet je er een hebben met een sterke ir zender. de 2210, 3950/3970 en 5550 kan dat volgens mij alleen... anders moet je ff de search knop gebruiken

Verwijderd

Ik heb zelf ook een 1915, en het werkt met TV remote controller 5.5. Als je die op je Ipaq gooit kan het

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
en waar kan ik die ergens vinden, want ik heb al heel wat afgezocht, en als het mogelijk is, kan je het me emailen naar MarkyB(apestaartje)Home(punt)nl

Verwijderd

http://www.pdawin.com/

zoek verder ff met google
gewoon onder pocket pc software
vind je best veel..

• ismael86
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 20:47
Ik heb een ipaq 1915 daar kan het wel mee maar in een range van 2 meter en je moet precies richten of je moet een ir verterkertje bouwen

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:02
de HP iPAQ H1915 heeft mijn inziens idd geen sterk en ver bereik (k hebe r zelf ook 1). Ik heb me oom de plueres gezocht naar een goed progje om de iPAQ als afstandsbediening te gebruiken.
En nee, Nevo staat niet op de HP CD en is ook niet meer te downloaden.

Als iemand directe links naar goedwerkende freeware TV Remote proggies weet, post ze dan ;)

• Joen
Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 15:30:
http://www.pdawin.com/

zoek verder ff met google
gewoon onder pocket pc software
vind je best veel..
En die's shareware. Mooie proggie, maar slechts beperkt bruibaar :?

edit:
Limitations of shareware :

Every 3 minutes announcement about unregistered version
Automatic turn off application after 15 minutes
Run TV remote controller maximum 15 times

Full version registration fee $14.95 (USD)

[ Voor 33% gewijzigd door Joen op 16-10-2003 23:12 . Reden: Info van site toegevoegd. ]

• kickassmen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-11 20:08
De ir poort van de orange spv smartphone, zou die ook sterk genoeg er voor zijn?

Less is more

Verwijderd

nope zover is dat nie mogelijk met de spv helaas:( had wel lache geweest kep er zelf ook een namelijk

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:08

TwoR

Gekleurde stippen

ik heb net Universal Remote CE geinstalleerd. Deze werkt op mijn Pocket PC (acer n10) Maar ik haal maar een afstand van ongeveer een meter. Das dus niet zo heel erg veel. je kan hem hier vinden en dan kan je een volledige trial voor 30 dagen downloaden. http://planet.pda.tucows.com/pocket/preview/245237.html

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
TV remote controller kan overigens ook met de standaard (ccf files zeg ik uit m'n hoofd). En daarvan kan je er veel downloaden op remotecentral.com

Verwijderd

Weet er nou echt niemand een FREEWARE proggie voor dit soort dingen?
Alvast bedankt

Verwijderd

Mischien een hele stomme vraag, maar weet iemand of dat soort progjes (desnoods via een emulator :? ) op een laptop werkt?

• Joen
Ik denk dat die ingebouwde ogen sterker zijn dus als je een goed programmaatje kan vinden zal dat wel gaan denk ik. Lijkt me alleen een beetje onhandig zappen. :+
IMHO kun je er beter een nieuw topic over starten. ;)

Verwijderd

Echt niemand die zoiets voor ppc weet? (Freeware!)

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-11 09:21

Dutch_guy

WYSIWYG

Ik gebruik zelf Nevo en dat werkt perfect. Maar dat zit dus ingebakken in de ROM.

Deze is er ook nog, maar geen freeware:

http://www.ppc4you.com/show.cgi?softid=8112

Pay peanuts get monkeys !

• RezzZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-11 14:06
weet iemand toevallig of er ook een afstandbediening is waarmee ik geavanceerde instellingen van een TV (pincushion, trapezoid, parallelogram, pinbalance, crop etc) kan veranderen (voor een philips/aristona tv)??

Ik weet dat er hele grote afstandbedieningen (35x20 cm oid) zijn om dit soort instellingen te veranderen en vraag me dus af of iemand al zo handig is geweest dit te maken....
Pagina: 1