NFS: Hot pursuit 2 loopt vast

Pagina: 1
Acties:

• MightyMauz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Ik heb een probleem:
Ik heb eigen muziek ingevoerd en het werkt. Alleen nu als ik het spel speel, een race uitrij en dan ff niks ga zitten doen, dan houdt de muziek op met spelen als ie door zijn playlist heen is.
Nou is dat op zich geen probleem, maar als ik nu op "next" ofzo ga drukken, dan blijft het spel hangen!
Ik heb de nieuwste patch geïnstalleerd.
Is er iets aan te doen, kan ik misschien zorgen dat de playlist op repeat komt te staan of moet ik gewoon de playlist maar wat langer maken, zodat ie minder snel zonder muziek komt te zitten?

ow en btw ik snap niks meer van de policy hier, want ik had dit eerst in het grote NFSHP2 topic gepost, omdat alles hier altijd bij elkaar in 1 topic moet, en nou wordt ik beschuldigd van het opkrikken van een oud topic en moest ik hier maar een nieuw topic aanmaken :?

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

• Hahn
  • Nu online
Heb je in Hot Pursuit 2 zelf geen optie om de playlist op repeat te zetten? En wat gebeurd er als je op Previous drukt in plaats van Next? :)
ow en btw ik snap niks meer van de policy hier, want ik had dit eerst in het grote NFSHP2 topic gepost, omdat alles hier altijd bij elkaar in 1 topic moet, en nou wordt ik beschuldigd van het opkrikken van een oud topic en moest ik hier maar een nieuw topic aanmaken :?
Er is een tijd geweest waarin je inderdaad vragen in grote topics moest plaatsen, maar sinds Spielerij - Problemen & Vragen er is krijgen problemen hun eigen topic, omdat ze in grote topics al snel onder de voet werden/worden gelopen :)

The devil is in the details.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:36
Er is een tijd geleden besloten om problemen in aparte topics (in een apart forum) te doen, zodat het beter terug te vinden is, en er niet over je vraag heen gekeken wordt zoals in een groot topic gebeurt. :)

Edit: *kicks MaRc0* Now you make me look bad. :( :+

[ Voor 13% gewijzigd door The Will op 15-10-2003 22:43 ]

There is no magic.

• MightyMauz
MaRc0 schreef op 15 oktober 2003 @ 22:42:
Heb je in Hot Pursuit 2 zelf geen optie om de playlist op repeat te zetten? En wat gebeurd er als je op Previous drukt in plaats van Next? :)
Erm... die "next" is om naar het volgende menu te gaan in het spel en niet om naar de volgende muziektrack te gaan....

• Hahn
  • Nu online
Lord_Asswipe schreef op 15 October 2003 @ 22:45:
[...]

Erm... die "next" is om naar het volgende menu te gaan in het spel en niet om naar de volgende muziektrack te gaan....
Hmm, ik heb Hot Pursuit 2 niet veel gespeeld en aangezien je het zo beschreef wist ik dat dus niet ;)

Heb je het al eens geprobeerd met wat minder eigen liedjes? Misschien zitten er een paar tussen die crashgevoelig zijn of iets dergelijks :P

The devil is in the details.

• MightyMauz
Lijkt me niet dat er 1 bepaald nummer crashgevoelig is, want hij stopt er dus mee als ie de playlist heeft afgewerkt (en die werkt ie at random af)

Pagina: 1