Wat ik mee heb gemaakt heb ik nog nooit gezien.Ik was cd's aan het branden met Nero 6, ik heb een 52x cdrom speler van aopen en een aopen 52x24x52 brander.Ik had er al ongeveer 6 gekopieerd,muziek cd's, en ik doe de volgende en hij begint met de orginele te lezen en je hoorde een hard geluid van de cdrom speler komen.Ik stop meteen de brandproces want hij was nog niet aan het branden dus mij lege cd is nog goed.En ik doe dus de brander open niks aan de hand, de cdrom speler doe ik open geen orginele cd meer....ik pist.Opengelaten, cdrom speelr de eruit en uit elkaar gehaald...en daar was de cd....ergens vastgeklemd.Orginele cd verneukt van de krassen.Blijk baar doordat ik op 52x brandde en de orginele cd is licht van gweicht dus hij maakt toeren en schiet naar achteren en klem.Dus ik ga voortaan gewoon op 40x branden maar de vraag is dus:
Ik vertrouw die cdrom speler niet meer, waarom zou hij het niet nog een keer doen?Nog maar cd's verneuken?......na ja ik hoor het.
Ik vertrouw die cdrom speler niet meer, waarom zou hij het niet nog een keer doen?Nog maar cd's verneuken?......na ja ik hoor het.