Toon posts:

CD-ROM speler deed raar tijdens branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik mee heb gemaakt heb ik nog nooit gezien.Ik was cd's aan het branden met Nero 6, ik heb een 52x cdrom speler van aopen en een aopen 52x24x52 brander.Ik had er al ongeveer 6 gekopieerd,muziek cd's, en ik doe de volgende en hij begint met de orginele te lezen en je hoorde een hard geluid van de cdrom speler komen.Ik stop meteen de brandproces want hij was nog niet aan het branden dus mij lege cd is nog goed.En ik doe dus de brander open niks aan de hand, de cdrom speler doe ik open geen orginele cd meer....ik pist.Opengelaten, cdrom speelr de eruit en uit elkaar gehaald...en daar was de cd....ergens vastgeklemd.Orginele cd verneukt van de krassen.Blijk baar doordat ik op 52x brandde en de orginele cd is licht van gweicht dus hij maakt toeren en schiet naar achteren en klem.Dus ik ga voortaan gewoon op 40x branden maar de vraag is dus:
Ik vertrouw die cdrom speler niet meer, waarom zou hij het niet nog een keer doen?Nog maar cd's verneuken?......na ja ik hoor het.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:56
AOpen kan gewoon geen CD-ROM spelers maken. Deze CD heeft geluk gehad, hij had ook in 1000 stukjes in je CD-ROM speler kunnen eindigen :|

* _JGC_ is bij 40X gewoon gestopt: na een Plex wil ik nix anders weer in mijn systeem (alhoewel ik me toch afvraag hoe die nieuwe Plextor apparatuur is waar ze net mee op de markt komen)

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
AOpen is hier idd berucht om. Een fundamentele constructiefout in de speler. Van een kennis met een PC-zaak hoorde ik dat ie bijna alle AOpen CDrom spelers weer terug heeft gezien.

Senile! Senile Oekaki

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:16
wordt dus tijd om terug naar de winkel te gaan. ik hoop alleen dat er nog garantie op zit.
heb namelijk om nog zo'n mooie Aopen cd-rom speler liggen. zelfde soort probolmen, alleen is de garantie van dat ding al ver over datum

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
aopen is idd k*t maar nero 6 is ook niet goed maar daar heeft het nu niets mee te maken maar nero zit vol met foutjes

Verwijderd

Topicstarter
Ok mensen bedankt...en die speler is al een aantal jaartjes oud ja dus ik gooi hem er niet meer in!!!!.....tijd voor een nieuwe

Verwijderd

_JGC_ schreef op 15 October 2003 @ 22:08:
AOpen kan gewoon geen CD-ROM spelers maken. Deze CD heeft geluk gehad, hij had ook in 1000 stukjes in je CD-ROM speler kunnen eindigen :|

* _JGC_ is bij 40X gewoon gestopt: na een Plex wil ik nix anders weer in mijn systeem (alhoewel ik me toch afvraag hoe die nieuwe Plextor apparatuur is waar ze net mee op de markt komen)
en dat kan ik bevestigen, bij m'n buurman is een cd geknalt in z'n Aopen 52x drive.
Ik gebruik nog steeds m'n 4x4x24x Sony CRX120e fikker, lekker stil en leest alles. Tja, branden gaat niet snel maar dat interesseert me niet zo. Lezen gaat snel genoeg.

Verwijderd

ik zweer bij Lite-on, niet duur en werkt altijd :)

(khad Aopen, maar die is heen ... )
Pagina: 1